Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik wil best onderbouwen wat er fout ging.

Ten eerste wil ik zeggen dat het echt prachtige assortimenten zijn..

En de rest zal ik pm sturen

misschien toch een idee dit in het topic te delen gezien ik en misschien wel meerdere mensen intresse hebben om dit aan te schaffen

Ik wil best onderbouwen wat er fout ging.

Ten eerste wil ik zeggen dat het echt prachtige assortimenten zijn..

En de rest zal ik pm sturen

misschien toch een idee dit in het topic te delen gezien ik en misschien wel meerdere mensen intresse hebben om dit aan te schaffen

Volledig mee eens, daarvoor is er een topic gemaakt. Ben ook wel benieuwd waarom ze tegenvielen.. Aankomend jaar staat dit assortiment 2x op de lijst - 12 totaal, mits een goede prijs er ergens te vinden is natuurlijk. Ben wel benieuwd naar je ervaring! En zo zijn er ook meer mensen die hier wel benieuwd naar zijn...

Het was niks bijzonders zoals ik al benoemde het is een prachtig assortiment.

Maar doordat de effecten zo laag kwamen leverde het gevaarlijke momenten bij me vriendin op.
Brandende delen kwamen in haar haar en jas.

Gelukkig niks ernstigs qua brandwonden en alleen een jas die beschadigd was
Dus daarom voor mij niet meer.

Ik durf ook best hand in eigen boezem te steken ze stond te dichtbij op 10 a 15 meter afstand

Maar doordat de effecten zo laag kwamen leverde het gevaarlijke momenten bij me vriendin op.

Ik durf ook best hand in eigen boezem te steken ze stond te dichtbij op 10 a 15 meter afstand

bedankt voor het delen , wij staan altijd op zon 10 a 12 meter dus dan laat ik hem ook maar staan die jaar er zijn zoveel 19s assortimenten op de markt.

Op de demo film zie je desbetreffende cake wel, daar kwam het sier ook tot op de grond.

Maar het is wel de mooiste cake.

bedankt voor het delen , wij staan altijd op zon 10 a 12 meter dus dan laat ik hem ook maar staan die jaar er zijn zoveel 19s assortimenten op de markt.

Ja het ligt eraan. Als ze daar iets aan gedaan hebben is het prachtig maar dat is gewoon mijn reden om het assortiment niet meer te nemen

Ps.. het probleem werd al benoemd eerder in dit topic.. Dus als je de 2016 versie heb zal het niet meer zo moeten zijn

Ik heb dit assortiment 2 keer en dan ook de 2015 versie. Ik ga ze iedergeval niet in de buurt van auto's afsteken en ik laat toeschouwers ook wat meer afstand nemen. Weet iemand ook welke cake nummers de gene zijn waar de effecten laag komen? Het zijn iedergeval wel de goudeffecten ( niet de crackling willows ) maar ik vraag me af of de effecten ook benoemd zijn op de labels. Dan schiet ik de gene die wel op de juiste hoogte komen gewoon in de straat.

Beste mensen.
Deze assortimenten komen alleen nieuwe batch met hogere lift.
Oude batch was helemaal uitverkocht in het introductiejaar.
Heb inmiddels pm met de melder gehad om op te lossen.
Echter stel ik het wel op prijs dit soort dingen direct of korte tijd na voorval te horen.
Dat werkt voor ons een stuk makkelijker dan na 11 maanden een keer aan de bel te trekken.

gr
Evolution Fireworks

Ik heb dit assortiment 2 keer en dan ook de 2015 versie. Ik ga ze iedergeval niet in de buurt van auto's afsteken en ik laat toeschouwers ook wat meer afstand nemen. Weet iemand ook welke cake nummers de gene zijn waar de effecten laag komen? Het zijn iedergeval wel de goudeffecten ( niet de crackling willows ) maar ik vraag me af of de effecten ook benoemd zijn op de labels. Dan schiet ik de gene die wel op de juiste hoogte komen gewoon in de straat.

apart dat je dat nu al weet??.. helemaal als volgens de maker 2015 helemaal uitverkocht is.
Of heb je ze nog over van vorig jaar dat kan ook altijd nog!

apart dat je dat nu al weet??.. helemaal als volgens de maker 2015 helemaal uitverkocht is.
Of heb je ze nog over van vorig jaar dat kan ook altijd nog!

Wat dacht je van winkels die ze nog van vorig jaar op voorraad hebben? Zelfde als de spectacle boxen die kon je ook vollop bij verschillende zaken bestellen vanaf januari tot de zomer, allemaal 2015 versie's. :wink:

Ben benieuwd! heb dit jaar de fairy tail ass. en de vision of ecstacy. Hoop niet dat ze er minder door zijn en dan heb ik het over de effecten

Hallo,
Het Fairytail Assortiment 2015 bij ons nog verkrijgbaar.

Gerrit

Okee, dan stook ik deze maar niet in de achtertuin :bonk:

Maar wat betreft het tempo, voor mooi uitgewerkte effecten vind ik een rustig tempo ideaal. Rambakken zie ik het liefst met ti salutes, fluiters en hopen crackling of anders alleen maar bizarre hoeveelheden goud.

Is er dan niemand die zich eraan stoort dat bijna de helft van alle schoten een niet mooi rond effect geeft? En de Knal is natuurlijk heel lekker (ook belangrijk) maar het effect wordt hierdoor ook een stuk minder, lees: uit elkaar geknald. Dit is voor mij een reden om hem na gisteravond gezien te hebben niet aan te schaffen.
Of ben ik nou een kritische zeiksnor.. :)

Is er dan niemand die zich eraan stoort dat bijna de helft van alle schoten een niet mooi rond effect geeft? En de Knal is natuurlijk heel lekker (ook belangrijk) maar het effect wordt hierdoor ook een stuk minder, lees: uit elkaar geknald. Dit is voor mij een reden om hem na gisteravond gezien te hebben niet aan te schaffen.

Onze burst word per effect uitgewerkt.
Dat hoor je en zie je.
Niet elk effect heeft dezelve burst nodig.
En de sterren in dit assortiment worden zeker niet dood geslagen.

Gr
Evolution Fireworks

gewoon een kritische consument met een eigen mening en visie.. niks mis mee

Dankjewel voor het antwoordt!
Maar ik begrijp het niet helemaal. Als je kijkt naar de film van Black Dragon (pag 10) zie je dat de eerste 3 schoten zeg maar halve boeketten heeft en daarna 3 schoten volle boeketten zijn. Dit zijn toch dezelfde effecten? Vorig jaar had ik bv de Brocade Blue uit de profire serie en die was echt prachtig! Alles mooi rond, alles hetzelfde.
Onze burst word per effect uitgewerkt.
Dat hoor je en zie je.
Niet elk effect heeft dezelve burst nodig.
En de sterren in dit assortiment worden zeker niet dood geslagen.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan