emieloss
VWC lid
Het is een prachtig assortiment maar voor mij na verleden jaar nooit meer..
Why not? ben wel benieuwd wat er mis ging of tegenviel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is een prachtig assortiment maar voor mij na verleden jaar nooit meer..
Why not? ben wel benieuwd wat er mis ging of tegenviel
Ik wil best onderbouwen wat er fout ging.
Ten eerste wil ik zeggen dat het echt prachtige assortimenten zijn..
En de rest zal ik pm sturen
Ik wil best onderbouwen wat er fout ging.
Ten eerste wil ik zeggen dat het echt prachtige assortimenten zijn..
En de rest zal ik pm sturen
misschien toch een idee dit in het topic te delen gezien ik en misschien wel meerdere mensen intresse hebben om dit aan te schaffen
Het was niks bijzonders zoals ik al benoemde het is een prachtig assortiment.
Maar doordat de effecten zo laag kwamen leverde het gevaarlijke momenten bij me vriendin op.
Brandende delen kwamen in haar haar en jas.
Gelukkig niks ernstigs qua brandwonden en alleen een jas die beschadigd was
Dus daarom voor mij niet meer.
Ik durf ook best hand in eigen boezem te steken ze stond te dichtbij op 10 a 15 meter afstand
Het was niks bijzonders zoals ik al benoemde het is een prachtig assortiment.
Maar doordat de effecten zo laag kwamen leverde het gevaarlijke momenten bij me vriendin op.
Brandende delen kwamen in haar haar en jas.
Gelukkig niks ernstigs qua brandwonden en alleen een jas die beschadigd was
Dus daarom voor mij niet meer.
Ik durf ook best hand in eigen boezem te steken ze stond te dichtbij op 10 a 15 meter afstand
bedankt voor het delen , wij staan altijd op zon 10 a 12 meter dus dan laat ik hem ook maar staan die jaar er zijn zoveel 19s assortimenten op de markt.
Ik heb dit assortiment 2 keer en dan ook de 2015 versie. Ik ga ze iedergeval niet in de buurt van auto's afsteken en ik laat toeschouwers ook wat meer afstand nemen. Weet iemand ook welke cake nummers de gene zijn waar de effecten laag komen? Het zijn iedergeval wel de goudeffecten ( niet de crackling willows ) maar ik vraag me af of de effecten ook benoemd zijn op de labels. Dan schiet ik de gene die wel op de juiste hoogte komen gewoon in de straat.
apart dat je dat nu al weet??.. helemaal als volgens de maker 2015 helemaal uitverkocht is.
Of heb je ze nog over van vorig jaar dat kan ook altijd nog!
Hallo,
Het Fairytail Assortiment 2015 bij ons nog verkrijgbaar.
Gerrit
Is er dan niemand die zich eraan stoort dat bijna de helft van alle schoten een niet mooi rond effect geeft? En de Knal is natuurlijk heel lekker (ook belangrijk) maar het effect wordt hierdoor ook een stuk minder, lees: uit elkaar geknald. Dit is voor mij een reden om hem na gisteravond gezien te hebben niet aan te schaffen.
Of ben ik nou een kritische zeiksnor..![]()
Is er dan niemand die zich eraan stoort dat bijna de helft van alle schoten een niet mooi rond effect geeft? En de Knal is natuurlijk heel lekker (ook belangrijk) maar het effect wordt hierdoor ook een stuk minder, lees: uit elkaar geknald. Dit is voor mij een reden om hem na gisteravond gezien te hebben niet aan te schaffen.
Of ben ik nou een kritische zeiksnor..![]()
Onze burst word per effect uitgewerkt.
Dat hoor je en zie je.
Niet elk effect heeft dezelve burst nodig.
En de sterren in dit assortiment worden zeker niet dood geslagen.
Gr
Evolution Fireworks