Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

afgelopen jaar bijna gekocht, maar na enige twijfel toch niet gedaan.
aan de films te zien had ik dat beter wel kunnen doen, dit jaar dan maar meenemen :)

Heerlijk natuurlijk qua effecten, maar nog steeds snap ik de 19 shots hype niet zo goed. Voor mij echt te traag.

Heerlijk natuurlijk qua effecten, maar nog steeds snap ik de 19 shots hype niet zo goed. Voor mij echt te traag.

Omdat jij er als freak naar kijkt en stiekem zit te wachten op een bult geweld, terwijl heel veel mensen een klein potje willen waar ze lang van kunnen genieten ;)

Schiet ze maar s tegelijk!! Maar ik snap t wel t mag wat sneller neemt niet weg dat dit een retegaaf assortiment is, met prachtige effecten ik vind m ook prachtig iets sneller mag wel idd maar de freak ziet dat anders. Maar ja alles in 5 sec eruit is ook teveel van t goede en zonde van de centjes... t is maar wat je wilt

19 shots cake's zijn leuk om tussendoor af te steken heb meerdere assoritmenten elk jaar waaronder deze . ik steek ze af voor de sierlijkheid

Ik snap wel wat je bedoelt. Was erg benieuwd naar deze. Mooie effecten maar voor mij ook iets te traag. Ik neig nog steeds naar de ES 2.0, daar wordt het tempo gecompenseerd met mines, dat trekt me iets meer denk ik.

Omdat jij er als freak naar kijkt en stiekem zit te wachten op een bult geweld, terwijl heel veel mensen een klein potje willen waar ze lang van kunnen genieten ;)

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Maar zoals ik zei, kwalitatief is het dik in orde. Grote effecten en een giga burst.... Maar niet míjn ding!

19 shots gaan bij mij ook met velen tegelijk, stand alone zijn ze standaard iets te traag maar je hebt uitzonderingen uiteraard.

Prima assortiment gezien gister. Wel wat traag maargoed, de effecten zijn daarentegen prachtig. Mooi begin vd show zo, lekker rustig opbouwen.

Mooi assortiment.
Mooie burst mooie effecten.
Budget is vele male minder dan voorgaande jaren ivm verhuizen en een kleine.
Dus of veel vuurwerk meer budget of minder maar kwaliteit
Voorheen altijd trouw geweest aan de big 19 van wolf.
Dit jaar toch de twijfel voor een ander 19 shot assortiment.
Deze van evolution.
De buurt asortiment van rubro.
Of tog weer 2x6 big 19 van wolf.

Iemand hier nog een mening over.
En zoja waarom

Back
Bovenaan