Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

De labels zijn werkelijk prachtig !! cakes zijn droog, 2 assortimenten. ik ga alle cakes per 2 schieten, heb ze doorgelont per 6 in een doos.. lekker rustig genieten dus :D

De labels zijn echt wel heel mooi inderdaad k0enn,
ben heel benieuwd naar de uitwerkingen.

Hier kun je het beter bekijken:

-edit-

Echt irritant, ik kan hem niet goed embedden omdat er een vrouwelijk geslachtsorgaan in mijn url staat van 3 letters.

https://www.youtube.com/watch?v=lIisYU***Y4

als iemand een oplossing heeft, let me know!

De labels zijn werkelijk prachtig !! cakes zijn droog, 2 assortimenten. ik ga alle cakes per 2 schieten, heb ze doorgelont per 6 in een doos.. lekker rustig genieten dus :D

Hier hetzelfde, 2 assortimenten per 2 stuks omhoog :)

Lekker makkelijk met mooi reserve lont eraan zo hoort het :D

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige labels Evolution, ik ben er weg van. echt jammer dat ik ze nergens kon vinden. Als dummie zouden ze ook niet misstaan!

Zijn het bestaande afbeeldingen of zelf getekend?

Prachtig! Ze zaten in mijn opening om 6 uur en echt geweldig

Kan niet wachten op mijn projectje ermee

Uitwerkingen zijn erg netjes ja, mooie spreiding ook. Maar 2 cakes hadden een erg lage burst en branden door tot op de grond of in ieder geval tot op je hoofd. En dan stonden ze nog 15 meter van mij af!
Maar mooie burst, vulling en kleuren!

Net heel kartonnweggeschoten, eerst 1 daarna 2 en daarna 3

Om te smullen! 2 kleuren goud erg goed uitgewerkt

net 3 kartonnen weggejast, WAT EEN SUPER assortiment was dit, grote boeketten, goede burst.

ook alle EVO items die ik nog had getest, EVO is goed.

Marchel, je bent je woorden nagekomen !!!

erg mooi maar gingen hier wel vrij laag tov rest hadden meer dan gemiddeld last van de wind denk ik of het moet komen omdat ze even op de kop hebbem gelegen. 1tje ging zelfs niet geheel af em knalde deels op de grond.

Inderdaad mooie potten, maar de uitwerkingen kwamen zoals hiervoor al gemeld tot aan de grond bij mij.

Heel mooi assortiment, toch even meegenomen toen we hem in de winkel zagen staan!
Leuke variatie, mooie spreiding, harde burst, echt een kwalitatief goed assortiment!

Ook hier de ervaring dat het bij 1 of 2 cakes tot de grond kwam, zeker even meenemen naar China ja. :)

Ik vond dit echt een TOP assortiment.
En hier inderdaad ook dat sommige boeketten tot aan de grond kwamen,maar dit maakte ze naar mijn mening eigenlijk alleen maar mooier.

Volgend jaar....3 keer !

Mooi ass, had hem en ook het buurtasortiment, paar cakes leegde het af tegen het buurtassortiment maar dat was minimaal, maar het meerendeel stak er boven uit. Volgend jaar zeker weer een of meerdere in de collectie

Goed om te horen dat deze box in de smaak viel! Hoop dat iemand deze nog op film heeft staan, ik zet hem alvast op de lijst voor volgend jaar!

Ik had hem ook, stuk beter als de big 19. Echt hele mooie, dikke grote effecten. Goud met gekleurde tips, MEGA groot. ZO hoort het. Volgend jaar uitbreiden fairytails 2.0.

Ik hou echt wel van de 19s assortimenten.

Alleen cake 4 met crackling ontbrak bij mij, straks allemaal maar eens rustig nakijken op video.

Het maakte echt niet uit dat deze zo laat uit het schip zijn gekomen, totaal geen last van vocht. Kwaliteit herken je meteen, en ken je nagaan wat ze na een jaar drogen doen.

Back
Bovenaan