Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Hoogte van de temperatuur is niet zo belangrijk.
Zorgen voor goede vertilatie zodat de luchtvochtigheid acceptabel is lijkt veel belangrijker.

Gr
Evolution Fireworks

Zie ik nou goed op de foto van de dummy's dat beide lontjes bovenop zitten? Hoofd als Reserve? :D

Ik kies dit jaar voor dit pakket. Het is niet het goedkoopste pakket, maar ik laat me graag verrassen door deze cakes. Op de filmpjes ziet het er goed uit en hopelijk presteren ze ook in de straat.

I'm excited :devil:

ik zou dan voor het buurt ass gaan omdat die goedkoper is. maar het fairytail ass ziet er ook erg goed uit lastige keuzen. maar waarom niet alle bij :)

Is inderdaad een optie. krijg het bij het vrouwtje niet meer voor elkaar om €800 uit te geven.

budget is dit jaar €300

Maargoed,er loopt sinds vorigjaar een kleine man rond in huis.dus dat is ook wel te begrijpen.

moet nu in het kopen van vuurwerk wat (moeilijke} keuzes maken.als je begrijpt wat ik bedoel.

Is inderdaad een optie. krijg het bij het vrouwtje niet meer voor elkaar om €800 uit te geven.

budget is dit jaar €300

Maargoed,er loopt sinds vorigjaar een kleine man rond in huis.dus dat is ook wel te begrijpen.

moet nu in het kopen van vuurwerk wat (moeilijke} keuzes maken.als je begrijpt wat ik bedoel.

als je budget 300 is zou ik toch voor het buurt ass gaan.

Ik met een voorliefde voor het Buurtassortiment XXL zeg: Buurtassortiment XXL. Maar! Deze cakes mogen er ook zeker wezen, nog nooit in het echt meegemaakt dus moet maar op de films afgaan. Alleen voor dat prijsverschil zou ik lekker het Buurtassortiment XXL en wat cakes erbij nemen.

Met een beetje zoekwerk zul je zien dat dit ass een stuk aantrekkelijker kan zijn.

Gr
Evolution Fireworks

vanmiddag hebben wij elkaar ontmoet in helmond.
als jij in dit geval marchel bent.

inderdaad de filmpjes liegen niet.
en zoals jij jou vuurwerk presenteert,Top!!!!!!

moet even naar mijn budget kijken zoals hierboven genoemd...

Back
Bovenaan