Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Niet alleen bij Orthen.
Er zijn meer winkels,Echter weet ik niet voor hoelang daar dit meestal voorverkoop acties betreft.

gr

na even na gedacht te hebben.....laat ik ze beide nemen......let op!!!!
de praktijk zal het leren......zal dit met jullie delen in januari.
ben zeker wel geïnspireerd geraakt door Evolution Fireworks.....

Dit pakket ook besteld, is er al bekend of dit pakket nog geschoten gaat worden ergens? Filmpje ziet er goed uit maar de daadwerkelijke productie kan wellicht anders uitpakken...

Dit pakket ook besteld, is er al bekend of dit pakket nog geschoten gaat worden ergens? Filmpje ziet er goed uit maar de daadwerkelijke productie kan wellicht anders uitpakken...

Het schijnt dat evolution problemen heeft met de verscheping van de producten. De producten zullen pas eind december in NL zijn dus ik denk niet dat ze nog ergens geschoten worden!

Het schijnt dat evolution problemen heeft met de verscheping van de producten. De producten zullen pas eind december in NL zijn dus ik denk niet dat ze nog ergens geschoten worden!

Wij verwachten de containers met wat geluk zaterdag te kunnen lossen.
Verder hopen we de maandag filmpjes te kunnen .aken van de items.
Eher is het nog even onder voorbehoud

Gr
Marchel

Pyromaniac met welke artikel kan ik de boeket grote een beetje vergelijken denk je. Ik wil als de er nog over een paar uur is deze bestelen samen met de creul traction en sparkling snow dit zijn grote boeketen. En hoop dat deze er niet heel erg voor onder doen. Zelfde valt er niet van te verwachten. Maar mag het wel met zoiets als het buurt assortiment van rubro verwachten ?

Pyromaniac met welke artikel kan ik de boeket grote een beetje vergelijken denk je. Ik wil als de er nog over een paar uur is deze bestelen samen met de creul traction en sparkling snow dit zijn grote boeketen. En hoop dat deze er niet heel erg voor onder doen. Zelfde valt er niet van te verwachten. Maar mag het wel met zoiets als het buurt assortiment van rubro verwachten ?

Buurt ass heeft volgens mij 15gr per tube.
Onze hebben 20gr.

Boeketten zouden even groot moeten zijn,alleen 2at voller door de extra 5 gr.

Gr
Evolution Fireworks

Van de adviesprijs naar de prijs waar voor hij nu op de site staat vind ik een brute verlaging, is het niet zo dat er "verkeerd" is gegokt met de adviesprijs en hij te hoog is ingeschaald en de voorverkoop cijfers tegen vallen ?
En worden de winkeliers ook nog geadviseerd hun prijzen aan te passen want ik zie bij menig verkooppunt nog steeds prijskaartjes van 149 etc staan en dat vind ik dit assortiment echt niet waard ondanks dat het geen slecht assortiment is :)

Van de adviesprijs naar de prijs waar voor hij nu op de site staat vind ik een brute verlaging, is het niet zo dat er "verkeerd" is gegokt met de adviesprijs en hij te hoog is ingeschaald en de voorverkoop cijfers tegen vallen ?
En worden de winkeliers ook nog geadviseerd hun prijzen aan te passen want ik zie bij menig verkooppunt nog steeds prijskaartjes van 149 etc staan en dat vind ik dit assortiment echt niet waard ondanks dat het geen slecht assortiment is :)

Adviesprijs word de laatste dagen veelal gehanteerd.
De actieprijs is vaak in de voorverkoop terug te vinden.
Wat betreft prijs of je het waard vind is je eigen keus, smaken verschillen en iedereen kijkt anders naar een product.
Gokken met een prijs doen we niet,Dat gaat bij alle items om nagenoeg dezelfde formule.
Verkoop valt zeker niet tegen daar er inmiddels meer dan 350 sets in reservering staan:thumbsup:

gr
Evolution Fireworks

Heb deze bij Valk besteld, weer een keer iets anders dan Big 19 of Buurtassortiment. Ben benieuwd, lijken toppers!

Zo vandaag op de valreep toch nog meegenomen bij vuurwerk Orthen. Ben erg benieuwd!
Qua prijs/kwaliteit zijn 12x Big 19 voor €110-120 een no brainer.
Maar ook €95 voor 6 cakes, met op de video betere uitwerkingen is erg goed te doen.

Ziet er erg professioneel uit. Ze doen me qua uiterlijk denken aan de oude Z05 van Zena

Die van mij zijn kurkdroog. Het karton in ieder geval, maar zal straks het karton even openen en checken.
Maar deze stond al sinds vannacht klaar, dus binnen bij Orthen. Bij mij staat sowieso alles verwarmd binnen. Dus het kan alleen maar beter worden.

Back
Bovenaan