Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Leuk setje potten!
Met een mooi prijsje zeker leuk in de vooravond.

Mijn complimenten voor het filmpje zelf, dat er links onderin aangegeven staat welke pot aan het schieten is vind ik erg leuk gedaan!

Ik moet zeggen dat ik het een mooi assortiment vind. De ene cake wat mooier dan de andere.
Maar die prijs is wel aan de hoge kant. Is al meerdere keren gezegd maar voor een 19 shots assortiment vind ik het aan de prijs. Dan moet de kwaliteit wel echt vele malen hoger liggen dan de 19sh assortimenten van de concurrenten.
greetzz

Zeer mooi afgewerkt assortiment en kan een aanrader worden.
Bij cake 3 en 6 vond ik wel dat effect snel weg ijlt. Maar dat kan zijn omdat ze nog erg "vers" waren ?

Ik zou deze set wel overwegen met korting , alleen gebied de eerlijkheid mij ook te zeggen dat ze op de consumenten demo's ook echt goed moeten presteren.
Als ze dan net niet brengen wat iedereen er van verwacht kan je je met deze qua prijsstelling net aan de verkeerd kant van de markt zitten.

Mooi assortiment, Hopelijk zijn ze in werkelijkheid straks ook zo mooi!
De advies prijs is wat hoog, maar niet overdreven duur.

Mooi assortiment! Ben benieuwd of deze nog met enige korting te krijgen zal zijn, dan ga ik hem zeker overwegen!

Ik heb nou een freakprijs voorbij zien komen, en nu is dit assortiment bijna niet meer van mijn lijst te denken. Heb ik nog wat vraagjes: vanaf hoe ver is de film geschoten? En was dit productie?

En serieus mijn complimenten voor de effecten van deze lijn!

Prachtige effecten! Prima tempo (aangezien deze vaak toch niet per stuk worden geschoten).

Ik heb nou een freakprijs voorbij zien komen, en nu is dit assortiment bijna niet meer van mijn lijst te denken. Heb ik nog wat vraagjes: vanaf hoe ver is de film geschoten? En was dit productie?

En serieus mijn complimenten voor de effecten van deze lijn!

Deze beelden zijn geschoten op 100+ mtr afstand.
De filmpjes betreft samples van onze keuring aldaar.
Bij twee had ik mijn twijfels en zijn de 2e exemplaren open gesneden om de pts na te wegen op afwijking.
Deze zijn niet geconstateerd dus de daadwerkelijke productie zal deze prestaties ook moeten leveren.

Gr
Evolution Fireworks

Over de prijs gesproken, bij vuurwerk huizen zie ik hem voor net boven de 100 en volgens mij was het buurtassortiment toch ook zoiets?

vandaag maar vast besteld, enig idee wanneer ze op een demo te zien zijn marchel?

Dat zal heel laat worden.

Doordat onze 1e investeerder zich na 4 weken terug trok.
Het CE traject 2 weken langer heeft geduurd dan gepland.
En mearsk gisteren nog even de boot langer aan wal houd.
Hierdoor besloten de containers via andere haven te transporteren.
De producten zouden nu in de 2e en 3e week dec moeten arriveren.
Om deze tegenslagen volgend jaar te vermijden hebben we de order voor 2016 al klaar liggen en de nieuwe sample requests gaan over 5 dagen naar China.

Het word dus even stressen de laatste twee weken maar alles zou binnen moeten komen.

gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan