Extreme Salute

Hier de b1 tm b5 overlappend en dan de b1 tm b5 tegelijk.
En als kers op de taart nog 13 nitrate cake's

movie

Hier lees ik dat er dus B versies zijn. Hoe weet je nou welke B versie je hebt? Heb namelijk eens een foto gezien met daarom het nummer en dus de B.

Mijn vraag is dan ook of erverschillende B versies in een karton zitten of dat alle versies waar gewoon een B op staat hetzelfde zijn.

Hopelijk weten jullie hier meer over te vertellen.
Vond het nogal verwarrend na die foto gezien te hebben.

Hier lees ik dat er dus B versies zijn. Hoe weet je nou welke B versie je hebt? Heb namelijk eens een foto gezien met daarom het nummer en dus de B.

Mijn vraag is dan ook of erverschillende B versies in een karton zitten of dat alle versies waar gewoon een B op staat hetzelfde zijn.

Hopelijk weten jullie hier meer over te vertellen.
Vond het nogal verwarrend na die foto gezien te hebben.

Die extreme salutes in mijn filmpje zijn de oude versie.
Alle nummers hadden hun eigen effect en in een karton zaten er van elk effect 2.
Dus b1 tm b6 zeg maar

Dit B-nummer stond achter het productnummer

Die extreme salutes in mijn filmpje zijn de oude versie.
Alle nummers hadden hun eigen effect en in een karton zaten er van elk effect 2.
Dus b1 tm b6 zeg maar

Dit B-nummer stond achter het productnummer

Bedankt voor de reactie.
Maar ik heb een foto gezien van een ES zonder een nummer achter de B. Is dit dan automatisch de B1 of hoe zit dat?

Helaas weet ik niet meer waar ik die foto zag, want eerder in het topic staat er wel een foto met B1 etc. Maar dit zag er toch iets anders uit.

Hopelijk kan iemand er meer over vertellen.

Je zou dit filmpje eens naast andere filmpjes moeten posten zodat mensen het verschil in boeketgroote kunnen zien.

Deze was weer goed!

00000012.JPG

Bron: Isandra

Wauw! Wat een geweldige versie had jij daar TB. Keiharde knallen en mooie effecten. Het tempo is wel erg laag, maar daardoor geniet je wel van elk effect.

Jeuh, die van Thunderboy heb ik 2x van het Big 19 pakket.
Woot heb er nu al zin in om die te stoken, die burst is ook gewoon niet normaal.
De Extreme Salute, zo hoort die te zijn!

@koetje, er zit in het Big 19 pakket één exemplaar met precies dezelfde effecten. Ik heb het over dat eerste filmpje van TB trouwens he:p
In feite zou die dus hetzelfde moeten presteren.
We zullen het zien de 31e/0:00 1 januari, maar ik heb hoop:p

Back
Bovenaan