Extreme Salute

Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier van gaan beleven als dat ik toen heb gehad. Maak een mooie film voor ons zou ik zeggen!
:wink:

Dat komt goed, ik heb de oude in elk geval gemist, ik had ze voor het laatst in 2008 en toen deden ze het nog goed. Hopelijk kan ik nog even genieten, maar dat zal wel goed komen.

Wat een verschil, van een beukende cake met grote, goed uitgewerkte boeketten naar een matig presterend blokje met slechte boeketten en laffe crackling

Wat een verschil, van een beukende cake met grote, goed uitgewerkte boeketten naar een matig presterend blokje met slechte boeketten en laffe crackling

Dat vind ik ook heel jammer! De burst is volgens mij altijd wel goed, maar je "moet maar net mazzel hebben met de versie" dat is wel jammer! Ik HAAT crackling als het in elke bombette voorkomt! Dat weerhoud mij ervan om deze cake te halen.. Als ze alleen die versie verkopen die Thunderboy op het eerst liet zien, JA! :shocked:

Wat klagen de mensen toch veel. Als je deze hebt gekocht via Slooijer, dan is het een koopje. Heb je hem elders met vele procenten korting, dan is het nog steeds een goede cake. Betaal je de volle mep, dan kan je op zoek gaan naar iets anders.

Wat klagen de mensen toch veel. Als je deze hebt gekocht via Slooijer, dan is het een koopje. Heb je hem elders met vele procenten korting, dan is het nog steeds een goede cake. Betaal je de volle mep, dan kan je op zoek gaan naar iets anders.

Heeft niks met klagen te maken, het verschil tussen de versies van 3-4 jaar geleden en de hedendaagse is gewoon erg groot.
Dat staat los van het feit dat je alsnog een aardige cake in huis haalt met flink wat korting.

Heeft niks met klagen te maken, het verschil tussen de versies van 3-4 jaar geleden en de hedendaagse is gewoon erg groot.
Dat staat los van het feit dat je alsnog een aardige cake in huis haalt met flink wat korting.

Daar ben ik het in zeker zin mee eens. Maar er zijn in mijn ogen te veel factoren die invloed hebben gehad, waardoor je de huidige situatie rondom de ES niet meer kan vergelijken met 2007.

Ja het product lijkt minder te zijn geworden (zoals zoveel sinds B&W opgekocht is door Wolff) en de prijs is zelfs gestegen. Dat ding is over 4 jaar tijd 7 euro duurder geworden. 1,75 per jaar en de kwaliteit is achteruit gegaan. In dat opzicht zou ik onder normale omstandigheden de huidige ES nooit aanschaffen voor de 26,50 die nu gevraagd wordt.

Er zijn echter nog steeds ES te koop tegen een zeer scherpe prijs. Het is dan ook onrealistisch om te verwachten dan een product dat in 2007 extreem goed was, nu tegen spotprijzen wordt verkocht. Daar zit namelijk geen enkele logica in.

Er zijn echter nog steeds ES te koop tegen een zeer scherpe prijs. Het is dan ook onrealistisch om te verwachten dan een product dat in 2007 extreem goed was, nu tegen spotprijzen wordt verkocht. Daar zit namelijk geen enkele logica in.

Zowel in 2007 en 2008 de ES bij Pronk gehaald, 2 voor 25, en dit waren gewoon de goede zoals in dat filmpje van Vuurtol.
Het kan dus wel blijkbaar.

Ik heb dit jaar er een karton van gekocht bij van de valk
Ik hoor allemaal goede berichten maar ook negatieve berichten voor de extreme salute !! Ik hoop dat ik straks om 12uur Mooi wat kan afsteken en dat het geen prut is

Ik heb dit jaar er een karton van gekocht bij van de valk
Ik hoor allemaal goede berichten maar ook negatieve berichten voor de extreme salute !! Ik hoop dat ik straks om 12uur Mooi wat kan afsteken en dat het geen prut is

Natuurlijk is het geen prut. Ga vooral op je eigen gevoel af, als jij ze mooi vind op een demo dan is het goed en als anderen dat niet vinden, tja..
Ik heb er twee stuks gezien twee weken geleden, ik vond ze helemaal TOP!

Ik heb zojuist een pot de lucht in gejaagd van de 2010 versie extreme salute.

Prima boeketten/burst... niks om je druk over te maken!

Als ik afga op filmpjes van youtube, uit 2010, is de wolff versie 2010 extreme salute echt niet verkeerd ! (ervanuitgaande dat dit ook daadwerkelijk de 2010 versie is)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan