Extreme Salute

dit jaar is er uitermate streng gekeken naar de productie van de Extreme Salute uit de echte Barely Legal fabrieken. de verhalen gingen hiervoor rond dat hij vaak van versie wisselde.
de Extreme Salute zou dit jaar zeker de juiste moeten zijn, maar soms ontkom je er niet aan als er verschil in zit. dat weten de andere importeurs en professionele bezigers (degenen die vuurwerkshows afschieten) die zelf ook vuurwerk importeren. je kan blijven hameren maar soms komt het gewoon anders binnen als dat je had gewild!

Wel irritant zeg met deze pot dat er altijd verwarring is.
Nu heb je dus de Extreme Salute van Wolff, maar ook van Vuurwerktotaal?
De ene keer 12 in een karton, de andere keer 6. Allemaal verschillende versies...:bonk:
Maar ja, ik heb er ook 2 voor 25 bij Pronk, maar die zijn van Vuurwerktotaal (staat erbij) dus ik ben benieuwd wat er uit komt.

heb deze pot voor het eerst dit jaar wou hem vorige jaar ook halen maar toen tog niet gedaan, ben benieuwd

dit jaar is er uitermate streng gekeken naar de productie van de Extreme Salute uit de echte Barely Legal fabrieken. de verhalen gingen hiervoor rond dat hij vaak van versie wisselde.
de Extreme Salute zou dit jaar zeker de juiste moeten zijn, maar soms ontkom je er niet aan als er verschil in zit. dat weten de andere importeurs en professionele bezigers (degenen die vuurwerkshows afschieten) die zelf ook vuurwerk importeren. je kan blijven hameren maar soms komt het gewoon anders binnen als dat je had gewild!

Er is 1 keer een wijziging geweest en dat is vorig jaar, het jaar daarvoor waren ze nog goed. Alle potten zijn duidelijk veranderd, het lijkt erop dat de productie is overgegaan naar een andere fabriek. Dit omdat de effecten er wel op lijken, maar toch anders zijn. Misschien is dit te achterhalen, wat er toen is veranderd.

Mooie cake! Grote boeketten, goed gevuld en hele mooie helde kleuren.
Ik had de versie versie die groene en paarse peony's had! Erg mooi dus :)

Filmpje van de Extreme Salute die ik had. Vond het jammer dat hij niet nog een effect erbij had, maar dat mag de pret niet drukken. Wel even op 720p kijken!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zeker mooi ja,

Paar jaar terug nog zeeer mooi.
Nu zijn ze terug vind ik, super 6-19 van wolf :D

Ik heb nog een foto gevonden op men pc van 2-3 jaar terug.

2cwq785.jpg

Niet gebruiken zonder toestemming aub

Zit er aan te denken om deze om 00:00 per 12 te schieten. Zou het wat geweld zijn ? Of te veel en is 2 x 6 achterelkaar mooier ? Wil ff een goede opener hebben voor het nieuwe jaar :)

Zit er aan te denken om deze om 00:00 per 12 te schieten. Zou het wat geweld zijn ? Of te veel en is 2 x 6 achterelkaar mooier ? Wil ff een goede opener hebben voor het nieuwe jaar :)

Mooist is denk ik nog 2 kartonnen kopen en dan elk effect 4 tegelijk en dan alle 6 de effecten strak achter elkaar.

6x een 76 schots blok voor maar 5 tientjes per stuk.

12 tegelijk kan wel maar dan zou ik er voor kiezen om 6 bundels te maken van 2 potten en dan maak je er een 6 shapes waaier van. 12 in I shape is zonde.

gr

Vraagje mensen.
Want niet of het nog klopt.
Is de versie die ik op onderstaand filmpje laat zien er nog?
Of moet ik dan de versie van de makelaar vuurwerk visie nemen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd door Antonfighter.

Want die andere versie, nou die vind ik niet zo mooi.
(Netjes gezegd niet dan?)

Laatst bewerkt:
Vraagje mensen.
Want niet of het nog klopt.
Is de versie die ik op onderstaand filmpje laat zien er nog?
Of moet ik dan de versie van de makelaar vuurwerk visie nemen.

movie

Want die andere versie, nou die vind ik niet zo mooi.
(Netjes gezegd niet dan?)

Voor zover ik weet wel. Dit vind ik zelf ook de mooiste uit de serie, maar ik denk wel dat dit de oude versie is, van een paar jaar geleden aangezien hij erg brede boeketten heeft. De ES schommelt nogal in kwaliteit de en is de laatste jaren niet altijd even goed geweest.

Die op het filmpje is echt heel mooi, maar de mensen staan op een flat dus het effect lijkt super groot omdat ze er dichtbij staan.

Nu je het zegt inderdaad, was me nog niet opgevallen. Maar de effecten zijn, en vooral in ik meen 2006 of 2007 toen deze er voor het eerst was (correct me if i'm wrong) sowieso erg groot. Toen was deze pot echt "Barely Legal"

Back
Bovenaan