Extraordinary [Compound]

Ja ik zag het net. Verdomme en net nu ik weer twijfel tussen deze (vorig jaar gehad en nu al paar Riakeo bakken) Coco Extreme, Multi Color Madness of toch nog de Oriental Mandarin 😅🤣

Haha ik snap je, gelukkig kan ik mezelf beheersen en heb duidelijk tegen mezelf gezegd welke van de grote 3 van Riakeo (2024) wil je, dat was Great Wall dus die aangeschaft...

Wat wel eens heel gevaarlijk kan zijn voor mijn portemonnee is dat misschien de Triple Melody ook nog langskomt.
Eigenlijk niet voor NL markt dus des te moeilijker om deze niet toch mee te pakken.

Ik hoop dat de prijs boven mijn grens ligt want anders wordt het voorlopig droog brood hahaha.

Van jouw lijstje vind ik de Multi Color Madness het mooiste en als je deze al hebt gehad dan zou ik daar voor gaan persoonlijk. (ik schiet nooit boxen dubbel)

Succes met de keuze! :thumbsup:

Twijfel twijfel... Vind dit de mooiste box van Riakeo NL (samen met de Elegance). De opbouw, de kleurtjes, het goud. Maar het is ook een grote hap uit m'n budget. En dan denk ik, is (of was) er niet meer te krijgen voor dit bedrag. Burst, schoten, tijdsduur etc.. Geef me redenen om dit goed te praten voor mezelf! ;)

Weet niet of je dichtbij de Duitse plaats Gildehaus (Bad Bentheim) woont of bereid bent die kant op te rijden, maar voor 400 euro heb je 3 compounds van SRPYRO bij Passion4Pyro...
Vind persoonlijk 400 euro (en ook 300 euro) te veel. Riakeo is mooi, maar de prijzen in Nederland niet.

Ik had had nog geen Riakeo in bestelling staan. De fomo door de positieve berichten op het forum en de prijs bij 365 heeft me doen overhalen. Voor 300+ had ik hem laten staan.

Back
Bovenaan