JanFireman
VWC lid
Oei wat een bak! Heerlijk onder deze omstandigheden. Burst en spreiding fenomenaal.. echt heel goed. Het voelt soms wel meer van hetzelfde, daarom zou ik hem zelf nooit halen. Te kort en teveel hetzelfde voor dit geld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hangtime van het goud was om te smullen! Echt wel gaaf hoor!Voor iedere reactie is wel wat te vinden/begrijpen,ja veel geld , enigszins vergelijkbare kleuren enz , maar is toch wel mooi spul hoor zeker aangezien we voor de Nederlandse markt geen of weinig vergelijkbare opties hebben qua kwaliteit.
Heb zelf de exceptional gekocht,die ik dan persoonlijk weer wat mooier vindt qua samenstelling en kijk er toch echt wel naar uit.
Wordt duimen voor mooi weer idd en anders lekker jaartje in de droogkamerHangtime van het goud was om te smullen! Echt wel gaaf hoor!
Alleen met wat wind is het klaar.
Geheel eens met Richardus.
Riakeo heeft fantastische kwaliteit. Maar dat goud doet het hem voor mij gewoon niet. De prijs voor 1.4 riakeo rechtvaardigt het voor mij niet.
Bij deze bak dacht ik vooral "oh, nu al klaar?"