Extraordinary [Compound]

Ik zag deze een straat achter ons, wat een bak zeg. Ik had liever de Pyroclasm laten staan en voor €100 meer deze gehaald. Riakeo was voor NL (1.4G) toch echt wel de top fabrikant.

20260101_115631.jpg

Wat een bakbeest van een blok is dit😍 we hadden hem met een kruiwagen naar een open plek gereden zodat hij mooi tot zijn recht kwam samen met een transbomber en een waaier van mijn zwager. Dit blok als aller laatst geschoten. Harde burst en schoot ontzettend breed. Zelfs met een flinke wind bleef hij heel mooi.

• Like
Waarderingen: NLT
Heb deze ook als laatste geschoten, wat een bak. Echt heel heel mooi. Hij is prijzig (en groot en zwaar), dat zeker, maar wat een kwaliteit. Echt een geweldige bak.

• Like
Waarderingen: NLT
Zit prima in elkaar! Was genieten maar na een paar RIAKEO ( Tang Empire, Great Wall, Apocalyps, Song Dynastie en Marvellous) dan is een ouderwetse rammer ook wel weer lekker!

Hier toch nog van mogen genieten, wát een bak zeg!! Dit is echt een show in een box; sterk begin, daarna opbouwend. Heerlijk tempo, mega spreiding en blijft erg goed hangen (wel windstil hier). Ik zat enorm te twijfelen tussen deze en The Great Wall, want de effecten in die laatste leken me wat mooier. Maar in het echt is dit gewoon dubbel en dwars genieten! En vind het tempo bij deze heerlijk. Kwaliteit!!

Back
Bovenaan