Extraordinary [Compound]

In Duitsland verkopen ze ook de Tsunami, ook vergelijkbaar als deze. 160 shots 30mm. Als ik al zou moeten kiezen tussen deze, de Tsunami, Excellence of The Great Wall, dan zou ik het echt niet weten welke ik zou kiezen. Misschien de Tsunami, omdat die F3 is, terwijl het bij die andere drie, denk ik althans te hebben vernomen, om F2 te gaan. Welk heeft jullie voorkeur, beste mensen? Ik zou het echt niet weten, dan zou ik ze gewoon ook allemaal kopen. :D

In Duitsland verkopen ze ook de Tsunami, ook vergelijkbaar als deze. 160 shots 30mm. Als ik al zou moeten kiezen tussen deze, de Tsunami, Excellence of The Great Wall, dan zou ik het echt niet weten welke ik zou kiezen. Misschien de Tsunami, omdat die F3 is, terwijl het bij die andere drie, denk ik althans te hebben vernomen, om F2 te gaan. Welk heeft jullie voorkeur, beste mensen? Ik zou het echt niet weten, dan zou ik ze gewoon ook allemaal kopen. :D
Mijn voorkeur zou toch wel uitgaan naar The Great Wall. (en de Tsunami is ook F2).

Mijn voorkeur zou toch wel uitgaan naar The Great Wall. (en de Tsunami is ook F2).

Ik heb mijn info van dit filmpje,
. Exact dezelfde specs etc. zoals die in Duitsland verkocht gaat worden. Is misschien dan meteen ook de reden waarom het niet in Nederland te koop wordt aangeboden, maar ik kan het mis hebben, dan is de Engelse variant misschien toch net iets anders. Hoe dan ook, als ik alleen zou moeten kiezen tussen deze, de Extraordinary en The Great Wall, dan gaat mijn voorkeur ook lichtjes uit naar The Great Wall.

Tsunami ook maar deze is alleen in Duitsland te koop idd. Volgend jaar ga ik meer Riakeo in Duitsland halen wat hier niet beschikbaar is. Ik zelf wel een lijstje Riakeo wat ik ga uitproberen zoals:

• Riakeo Attraction
• Riakeo Marvellous
• Riakeo Elegance
• Riakeo Riakeo Beauty
• Riakeo Peking Opera 100
• Riakeo Extraordinary
• Riakeo Excellence

Dus als dit bevalt gaan we volgend jaar meer Riakeo halen.

de volgende box van RIAKEO, leuke toevoeging maar bijna 400!!!!! euro.
gezien de tijdsduur en de beperking in verschillende effecten zou ik dit zelf nooit aanschaffen voor meer dan 250€

Ik ben misschien soms een zeurkous maar vind dit product niet beter dan de andere (goedkopere) boxen die ze momenteel aanbieden.

Geweldige bak met vonken, de timing van de felle pearl mines naar de opening van de boeketten is gewoon belachelijk goed gedaan.
Video begint met het laatste shot vd Artificial.

Mijn favoriete effecten zitten op 0:34 (ook los in Cupido).

En op 0:42, welke cake van riakeo heeft alleen dat effect?

Back
Bovenaan