Waarom niet
VWC lid
video laat veel moois zien, ben erg benieuwd naar Riakeo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn voorkeur zou toch wel uitgaan naar The Great Wall. (en de Tsunami is ook F2).In Duitsland verkopen ze ook de Tsunami, ook vergelijkbaar als deze. 160 shots 30mm. Als ik al zou moeten kiezen tussen deze, de Tsunami, Excellence of The Great Wall, dan zou ik het echt niet weten welke ik zou kiezen. Misschien de Tsunami, omdat die F3 is, terwijl het bij die andere drie, denk ik althans te hebben vernomen, om F2 te gaan. Welk heeft jullie voorkeur, beste mensen? Ik zou het echt niet weten, dan zou ik ze gewoon ook allemaal kopen.![]()
Mijn voorkeur zou toch wel uitgaan naar The Great Wall. (en de Tsunami is ook F2).
Tsunami ook maar deze is alleen in Duitsland te koop idd. Volgend jaar ga ik meer Riakeo in Duitsland halen wat hier niet beschikbaar is. Ik zelf wel een lijstje Riakeo wat ik ga uitproberen zoals:In Duitsland verkopen ze ook de Tsunami, ook vergelijkbaar als deze. 160 shots 30mm. Als ik al zou moeten kiezen tussen deze, de Tsunami, Excellence of The Great Wall, dan zou ik het echt niet weten welke ik zou kiezen. Misschien de Tsunami, omdat die F3 is, terwijl het bij die andere drie, denk ik althans te hebben vernomen, om F2 te gaan. Welk heeft jullie voorkeur, beste mensen? Ik zou het echt niet weten, dan zou ik ze gewoon ook allemaal kopen.![]()
Heb deze ook voor zacht prijsje, flinke doos dus zeer benieuwdEn ja een ruggengraat verdwenen! Bij slecht weer laat ik hem mooi een jaartje drogen.. De eerste batches zijn vaak wel de beste.
Yes in de doos zitten nog 2 kartonnen dozen. Heb nog niet gekeken hoe of waar de lonten zitten. Doe ik 31ste welFlinke bak inderdaad! Ben nog niet zeker op hoeveel meter afstand ik hem ga afsteken. Moet je deze nog doorlonten?
Kwamen bij The Great Wall keurig uit !Yes in de doos zitten nog 2 kartonnen dozen. Heb nog niet gekeken hoe of waar de lonten zitten. Doe ik 31ste wel
Mijn favoriete effecten zitten op 0:34 (ook los in Cupido).Geweldige bak met vonken, de timing van de felle pearl mines naar de opening van de boeketten is gewoon belachelijk goed gedaan.
Video begint met het laatste shot vd Artificial.
Mairo GoldMijn favoriete effecten zitten op 0:34 (ook los in Cupido).
En op 0:42, welke cake van riakeo heeft alleen dat effect?
Ik heb deze toen voor 280 gehaald.Voor hoeveel ging deze in de voorverkoop/aktie weg?