YES, maar de tip van @Sodeknetterlint lijkt te hebben geholpen. Er was een firmware update, geïnstalleerd, net 2 minuten opgenomen en geen ruis/storing. Straks nog een 10 minuten opnemen maar dit zou het mogelijk wel eens kunnen zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
YES, maar de tip van @Sodeknetterlint lijkt te hebben geholpen. Er was een firmware update, geïnstalleerd, net 2 minuten opgenomen en geen ruis/storing. Straks nog een 10 minuten opnemen maar dit zou het mogelijk wel eens kunnen zijn!
welke audio instellingen gebruik je danJa, iso , sluiter en diagfragma, en dan nog het licht op -2. maar dit jaar pak ik de oude vertrouwde S22 weer, die filmt beter dan de S24. Zelf heb ik een iphone, dat is helemaal prut met filmen .
ik haak hier even op in , heb je de pro stand gebruikt tijdens het filmen ? standaard gebruikt ie beide microfoons .Dit heb ik precies dus ook als ik alleen met de telefoon film (Samsung S22) zonder Externe microfoon.
Het lijkt alsof hij het geluid niet lekker oppakt. Terwijl de burst wel hard was.
Zie hieronder als voorbeeld wat ik dus had zonder externe microfoon.
Mijn idee is dat de camera's steeds beter worden maar de microfoons juist minder.
Nee dat had ik toen niet gebruikt.welke audio instellingen gebruik je dande
ik haak hier even op in , heb je de pro stand gebruikt tijdens het filmen ? standaard gebruikt ie beide microfoons .
Ik heb gister een externe microfoon besteld welke instellingen kan ik het beste doen voor vuurwerk te filmen? Bedankt