Exodus

Ai. Dit zijn nou niet meteen de berichten waar ik op zat te wachten. Heb er in alle naïviteit 2 besteld....weer te vroeg dus. Ben benieuwd naar de beelden.

Ik deel een andere mening, op deze avond waren de boeketten zeker van de grotere kalibers gewoon de grootste van alles. Maar de prijs vind ik wel erg hoog, ik blijf erbij dat het wel wat minder kan.

Ik deel een andere mening, op deze avond waren de boeketten zeker van de grotere kalibers gewoon de grootste van alles. Maar de prijs vind ik wel erg hoog, ik blijf erbij dat het wel wat minder kan.

Laat ik voorop stellen dat ik zelf deze bak nog niet live gezien heb en me dus uitte op basis van de reacties op de demo's van vanavond. Ben benieuwd naar de beelden in ieder geval. Sowieso morgenavond even kijken of er een demo in de buurt is waar men deze en de CT schiet.

Die 36 shots cakes zijn de boeketten gewoon van normale grote niet echt indrukwekkend of zo.Pas bij de 25 shots cakes ga je echt groot verschil zien is burst en effectspreiding.

Ben ik zeker met je eens van de prijs, maar deze moet je gewoon met een lekkere korting opscharrelen er zijn zat webshops die ze met leuke korting bieden! Over de Exodus.. Topbak!!

Ik verwacht ook niet de de 36 shots cakes grotere effecten dan normaal hebben. Dat kan ook niet aangezien er maximaal maar de helft van de maximum vulling in zit. De 25 shots moeten wel groot zijn en de kleuren van alle cakes zeer helder. Dat is wat ik verwacht.

Morgen ga ik deze waarschijnlijk live zien!

Ik verwacht ook niet de de 36 shots cakes grotere effecten dan normaal hebben. Dat kan ook niet aangezien er maximaal maar de helft van de maximum vulling in zit. De 25 shots moeten wel groot zijn en de kleuren van alle cakes zeer helder. Dat is wat ik verwacht.

Morgen ga ik deze waarschijnlijk live zien!

Klopt helemaal de 25 shots zijn gewoon goed.Het is ook heel persoonlijk wat ik niet mooi vind kan een ander weer geweldig vinden blijft lastig zoiets.

Dank voor de beelden mannen! Valt me toch behoorlijk tegen, met als dieptepunt cake 2 en deels cake 4. Deze gaat uit de bestelling als hij vanavond live ook tegenvalt. Straks maar even wat mailtjes sturen.:mad:

Best een mooie bak, mits je er een euro of 100 voor hebt betaald. Meer is die niet waard als ik zo het filmpje zie

Voor dit geld zou ik bij elk effect het wauw gevoel moeten hebben maar die ontbreekt bij zo´n beetje alles. Overtuiging zit er niet in.

Hij is ook niet slecht, voor als je hem koopt met korting.
Voor €159 zou ik zo wel mijn twijfels hebben. Dan had ik liever 4 losse cakes gehaald voor €40ps.

Maar, ik vind het tempo toch wel erg lekker, effecten zijn ook goed en de knallen in hoeverre ik het kan horen zijn ook meer dan prima.

Slecht zeker niet maar zoals ruben ook al zegt het wow effect is er niet echt.Maar goed even andere demo`s afwachten kijken hoe hij het daar doet. :)

Back
Bovenaan