Exodus

Allemaal bedankt! Was van plan volgende week mn bestellingen te doen, maar ga hier toch maar ff over nadenken.

Hardstyle box vind ik zelf mooier, alleen die is bijna nergens goedkoop te krijgen. 160 euro is dan wel veel geld. De Exodus is wel goedkoper te krijgen, vaak ergens tussen de 110 en 120 euro in. Dat maakt deze box ook wel weer interessant, ware het niet dat hier maar 4 cakes in zitten.
Ik kom zelf dan ook tot de volgende conclusie. (spreek voor mijzelf).
Mits je het geld hebt dan de Hardstyle box kopen. Heb je een iets minder groot budget, dan de Exodus kopen (alhoewel de Cruel Traction ook nog steeds een optie is).

En ja, heb je een dikke budget dan neem je beide en meer. :)

Ik begrijp de twijfel tussen de Hardstylebox en Exodus. Ik denk dat de Exodus een harde burst heeft en aangenamer tempo.

Voor de freaks denk ik dat de Exodus aantrekkelijker is doordat die meetelt voor freakacties en daardoor uitkomt op circa € 115. Daar kan je dan nog makkelijk bijvoorbeeld 2 massive's bij kopen om aan het bedrag van de hardstylebox te komen.

Het zijn beide toppers. Echter zag ik hem al voor 103,95 voorbij komen (wel in de een freakactie). Voordat geld is ie beter in prijs kwaliteit in verhouding met Hardstylebox, voor het verschil koop je er een cruelty, massive en een daisy beam bij. Dan is de keus snel gemaakt. Maar ik ben niet echt van plan om te kiezen, dus ga ze allebei ervaren.

Maar ik baseer het op filmpjes (en ervaringen met crueltraction), waarschijnlijk oordeelt hier ook iedereen op filmpjes op samples. Dus in hoeverre hebben we nu al een goed referentiekader?

Het zijn beide prima boxen, we gaan het meemaken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze nu ook besteld! Als ik moest kiezen tussen de Cruel Traction en deze dan zou ik voor de Cruel Traction gaan, maar gelukkig heb ik me zelf dat bespaard en heb ik ze beide genomen.. :D

Voor de mensen die deze cakebox te duur vinden en/of enkel voor de laatste 2 cake's willen gaan; Je kan altijd nog 'Kick the Sky' van Underground vuurwerk kopen. Die is 25 euro ( een stuk goedkoper dan deze cake's in verhouding ) en komt een beetje neer op de laatste 2 cake's van de Exodus. Alleen geen finale en gratis vuurwerk er bij maar goed dat moet je maar voor lief nemen.

Ook ik heb deze box samen met de cruel traction kunnen veroorloven. Ik ben benieuwd. Meestal ben ik nooit zo van de "china" filmpjes, maar ik heb vertrouwen dat het goed zit bij wolff.

Is deze al uitverkocht bij Wolff? Ik zie hem al bij veel sites niet staan of op uitverkocht.

Bijzonder snel als dat zo is!

Heb hem net gezien maar eerlijk gezegd ben ik niet heel erg enthousiast over die eerste 2 cakes (36shots)
Daarna beukt hij wel lekker verder maar als geheel nee dan is de cruel traction een betere keuze.

Film volgt nog alleen duurt dat even hier met die gare verbinding.:p

Ai. Dit zijn nou niet meteen de berichten waar ik op zat te wachten. Heb er in alle naïviteit 2 besteld....weer te vroeg dus. Ben benieuwd naar de beelden.

Ai. Dit zijn nou niet meteen de berichten waar ik op zat te wachten. Heb er in alle naïviteit 2 besteld....weer te vroeg dus. Ben benieuwd naar de beelden.

Ben dat niet met je eens heb de underground demo mee mogen maken en dit is gewoon een retegoeie bak ik heb er ook 2 besteld en op de demo heb ik ze per 3 tegelijk gezien en ik kan je verzekeren dat dat super was!! Steek ze alletwee gelijk in de brand en je heb gewoon een lekker showtje hoor. Prima bak dit als je ze ophaalt ff lekker laten doordrogen is nog een goeie tip!!

Back
Bovenaan