Exodus

Wat een schitterende bak is dit zeg :shocked: Zeker ook op de video van Reverser komt die er lekker over. Pfoe arme bankrekening :cry:

Op het filmpje kan je duidelijk horen dat die 2x 25shots cakes echt een keiharde burst moeten hebben! Dat wil ik zeker eens live gaan aanhoren!

Op het filmpje kan je duidelijk horen dat die 2x 25shots cakes echt een keiharde burst moeten hebben! Dat wil ik zeker eens live gaan aanhoren!

Die burst zit wel goed Black Dragon mocht bij de underground demo aanwezig zijn en mocht m dus live meemaken eerst in 1-voud daarna 3 tegelijk. Gruwelijk lekker was die...

Ik vind die crackling juist een mooie toevoeging aan deze rambak. Wel concurrent van de cruel traction denk ik.

Vind dit de échte concurrent van de Cruel Traction, wellicht product van het jaar 2015? Vind de multicolor boeketten met de blink echt super.

De Exodus staat rond 0:00 in mijn straat te vlammen! Net besteld! Ben erg benieuwd of hij net zo mooi is als de Cruel Traction.

De 2e helft is een concurrerend gedeelte voor de Cruel Traction ja maar de eerste niet. Buiten dat is dit zeker een leuke box en met een groot budget kan je ze ook beide halen! De finale voegt voor mij veel toe tegenover de Cruel Traction.

Ik weet het niet, heb reeds voor 240,- besteld en wil nog kijken voor maximaal 1 bak. Twijfel twijfel. De Hardstyle en Broekhoff Osiris zijn ook wel heel erg mooi. :S

Of ik neem niks meer en koop op het eind van het jaar nog wat in DLD.

Ik weet het niet, heb reeds voor 240,- besteld en wil nog kijken voor maximaal 1 bak. Twijfel twijfel. De Hardstyle en Broekhoff Osiris zijn ook wel heel erg mooi. :S

Of ik neem niks meer en koop op het eind van het jaar nog wat in DLD.

Ik bewaar altijd wat geld om te shoppen in DLD. Die kleine weco potjes zijn gewoon super. Hebben ook een lekkere burst. Fluitcakes zijn daar ook rete goedkoop. Komt altijd nog weer met een winkelkar vol weg.

Ik woon in provincie Utrecht maar daar zie ik de goedkoopste voor 128. Hopen op een weekaanbieding en anders 128 euro, is ook al goedkoop natuurlijk.

Ondanks een klein budget dit jaar deze topper toch besteld! Hoop dat deze net zo goed presteert in de straat als de Cruel Traction :D

Back
Bovenaan