Exodus

De 36 shots cakes gingen rap alleen vond ik de boeketten vrij matig, de 25shots cakes klapte lekker alleen was het tempo laag en de effecten waren niet bijzonder. De CT is goed omdat die per salvo schiet en harde burst heeft.

Ik vind de Exodus mooier. Ieder zijn ding dus :D.

Ik vond hem helemaal niet traag overigens. Juist een heel snel tempo, precies goed..

Lastig, zie wel nog even wat ik dan doe.
Was namelijk ook niet zo heel blij dat je weer gefopt wordt door die krekelfilmpjes uit china.

Want het krekelfilmpje lijkt (waarschijnlijk is) vele malen beter dan de winkeliersdemo boxen.

(sommige effecten lijken trouwens op de zena triumph).

Ikzelf had iets meer van de box verwacht, maar ja als maatstaf de CT nemen valt natuurlijk niet meer. Wel moet ik zeggen dat ik sommige effecten wel heel sierlijk vind. Maar zeker omdat de CT ook nog eens goedkoper is zou ik voor die gaan.

Ikzelf had iets meer van de box verwacht, maar ja als maatstaf de CT nemen valt natuurlijk niet meer. Wel moet ik zeggen dat ik sommige effecten wel heel sierlijk vind. Maar zeker omdat de CT ook nog eens goedkoper is zou ik voor die gaan.

Had er in Zoetermeer ook iets meer van verwacht, de CT werd ervoor geschoten en deze knalde hem er toch uit.

De eerste is opzich wel prima.
De tweede is qua tempo leuk, maar boeketten niet zo groot.
De derde is qua knal en boeket wel prima
De vierde is qua knal ook goed, maar qua boeket niet echt heel groot.

Lastig deze, tempo blijft fijn.

Die Exodus van de demo die Steef Kaboom heeft geflimd was de laatste cake veel trager dan die ik heb gezien...

Deze kon mij gisteravond ook niet echt ovetuigen, met name de 36s cakes! Dat klinkt mss verwend en mijn verwachtingen waren mss iets te hoog gespannen! We hebben deze box teveel opgehangen aan de CT denk ik!

Deze kon mij gisteravond ook niet echt ovetuigen, met name de 36s cakes! Dat klinkt mss verwend en mijn verwachtingen waren mss iets te hoog gespannen! We hebben deze box teveel opgehangen aan de CT denk ik!

Zo werd er ook in het verslag van Wolff mee geadverteerd en ik zal het letterlijk citeren: 'een mooie combinatiebox a la de cruel traction met hele mooie felle kleuren'. De verwachtingen waren dan bij mij en ik denk ook bij de rest gelijk groot. Vervolgens blijkt de box dan 2 x 36 shots te hebben en 2 x 25 shots ( enkel die laatste 2 ala Cruel Traction ). Hij is dan ook nog duurder en dan krijg je4 500grammers in plaats van 6 500grammers van de Cruel Traction en dan zitten er ook nog 2 minder presterende cakes bij. Dus ik snap wel waarom veel mensen teleurgesteld zijn! Ik had hem ook besteld maar helaas moeten schrappen. Vind het toch zonde als ik er niet te vrede mee ben en dan zo veel geld er aan kwijt ben.

Het is nou ook niet echt een goedkope box.Als er dan vervolgens 2 van de 4 cakes niet naar verwachting presteren ben ik het wel met je eens inderdaad.

CT is 6x ongeveer 350 gram.

Waar vele in de war over zijn is dat er word gesproken over 18 gram per shot. Dit is enkel het gemiddelde! Ik heb vorig jaar 2 x de Cruel Traction gehad en per cake zat een verschillend aantal gram kruit in. Zo waren er een paar die dicht tegen de 500 gram zaten en zo waren er een paar die minder bevatte.. maar als je het zo bekijkt dan 6 x 350 ja. Maar je begrijpt m'n punt:wink:

Nu al de deceptie van de jaarwisseling voor mij. Hoop stiekem dat de blink boeketten van de eerste 2 cakes nog in de buurt komen van de Massive. Iemand die deze beide al op één demo hebben gezien?

Deze maandag in zoetermeer gezien en voor dit geld of zelfs nog veel minder kun je toch echt veel beter een andere box aanschaffen, de boeketten zijn relatief klein en het spektakel in deze cake is ver te zoeken.

Hij is niet heel verkeerd. Maar wel voor de prijs kwaliteit 50 te duur. Ben toch blij dat ik de ct heb gekozen.

Back
Bovenaan