Oprecht tegendraads.
Als je je verdiept hebt in dit product dan weet je wat je wel of niet moet doen hiermee. Ik zou 'm graag nog een paar keer in de collectie willen. Voor een random huisvader die dit ding in de tuin zet wellicht wat minder geschikt
Als er een duidelijke veiligheids waarschuwing bij zou staan had ik er minder moeite mee.
Maar je classificeert dit als fontein en er vliegen vervolgens clusters 10 + meter ver om je oren.
In de product video is dit hooguit de helft...
Als ik niet op dit forum had gezeten dan was tenminste één van die clusters 100 % in de buurt van een auto beland met misschien alle gevolgen van dien.
Kun je voor je 10 euro fonteintje straks een flinke schade betalen en/of ruzie maken.
Terwijl op exact dezelfde locatie als waar ik deze eerst wilde afsteken heb ik fonteinen zoals de 888 & 999, Sutorobo Taki, Jet Stream Fountain en GBV Melkbus gestookt.
De Melkbus was nog even billen knijpen omdat die echt hoog gaat en de wind hem pakte waardoor hier en daar toch een vonkje richting een busje werd geblazen.
Maar toen ik dit Ex-Machina onding op het kruispuntje met een midden berm afstak vloog deze aan weerszijden over de eenbaansweg en belanden zelfs in de zij bermen.
Dat is echt een beetje te gekk, vooral als je er niet op voorbereid bent zoals 99 % van de mensen die dit item kopen.
En laten we wel wezen, een fontein wordt ook het meeste aangeschaft voor kinderen, dus dan moet het gewoon op orde zijn.
Maar als je hier op 8 meter staat krijg je ze nog in je nek.
Ik heb er nog één, die zal ik ergens op een ruim parkeer terrein afsteken gewoon om er vanaf te zijn.
Rotzooi man, geen andere woorden voor.