Ex Machina *Nieuw 2025*

Het vond het een geinig product! Ik kocht em juist voor dat eindstuk! Op de achterkant staat tenminste 8 meter afstand! Dat was voor mijn gevoel ook voldoende! Ik snap dat de meeste het etiket niet zulken lezen! Ook snap ik de onwetende consument het heftige sluitstuk niet zien aankomen! Ik heb em ook op ruim terrein tot ontbranding gebracht!

eentje van ons had hem ook en wat was dit een geweldig spektakel en heb er spijt van dat ik er niet een paar heb besteld.

Mooie geweest eerst dat rustiger gedeelte dan die knetter gedeelte dan die cluster mine

Ben benieuwd in volgende batch nog zo is echt wel mee opassen laatste gedeelte

Inderdaad. En voor als we nog een jaar mogen en onze vrienden meelezen: ga er maar vanuit dat deze dan wordt (af)gekeurd. Dus voor degenen die dit fonteintje nog hebben liggen: Geniet (voorzichtig)!!

Ik heb er een ongezouten mening over:

Dit is echt gevaarlijke troep, sorry.

Ik was bewust naar het kruispunt gelopen om hem niet in de straat af te steken.

Magere fontein waar dan de clusters uitvliegen.
Met recht vliegen, want sommige belanden gewoon 10 meter ver.

Had er twee, heb de ander niet eens meer afgestoken.

Geef je centjes lekker uit aan een 888 of 999 fontein, heb je veel meer plezier van.
Of een Sutorobo Taki, dat blijft de mooiste maar andere prijs klasse.

Deze mag van mij per direct uit de handel gehaald worden.

Oprecht tegendraads.
Als je je verdiept hebt in dit product dan weet je wat je wel of niet moet doen hiermee. Ik zou 'm graag nog een paar keer in de collectie willen. Voor een random huisvader die dit ding in de tuin zet wellicht wat minder geschikt 😂

Oprecht tegendraads.
Als je je verdiept hebt in dit product dan weet je wat je wel of niet moet doen hiermee. Ik zou 'm graag nog een paar keer in de collectie willen. Voor een random huisvader die dit ding in de tuin zet wellicht wat minder geschikt 😂

Als er een duidelijke veiligheids waarschuwing bij zou staan had ik er minder moeite mee.
Maar je classificeert dit als fontein en er vliegen vervolgens clusters 10 + meter ver om je oren.
In de product video is dit hooguit de helft...

Als ik niet op dit forum had gezeten dan was tenminste één van die clusters 100 % in de buurt van een auto beland met misschien alle gevolgen van dien.
Kun je voor je 10 euro fonteintje straks een flinke schade betalen en/of ruzie maken.

Terwijl op exact dezelfde locatie als waar ik deze eerst wilde afsteken heb ik fonteinen zoals de 888 & 999, Sutorobo Taki, Jet Stream Fountain en GBV Melkbus gestookt.

De Melkbus was nog even billen knijpen omdat die echt hoog gaat en de wind hem pakte waardoor hier en daar toch een vonkje richting een busje werd geblazen.

Maar toen ik dit Ex-Machina onding op het kruispuntje met een midden berm afstak vloog deze aan weerszijden over de eenbaansweg en belanden zelfs in de zij bermen.
Dat is echt een beetje te gekk, vooral als je er niet op voorbereid bent zoals 99 % van de mensen die dit item kopen.

En laten we wel wezen, een fontein wordt ook het meeste aangeschaft voor kinderen, dus dan moet het gewoon op orde zijn.
Maar als je hier op 8 meter staat krijg je ze nog in je nek.

Ik heb er nog één, die zal ik ergens op een ruim parkeer terrein afsteken gewoon om er vanaf te zijn.

Rotzooi man, geen andere woorden voor.

Rustaag! Waar woon je? Kan ik die ene van je overnemen? Ik kan er wel van genieten namelijk.

Ik snap wat je zegt hoor, maar "onding" en "rotzooi" zal ik niet snel zeggen.

Gewoon een heel mooi product, ik zou willen dat er meer van dit soort aparte dingen op de markt zouden komen. De onvoorspelbaarheid is alleen wat minder handig en zeker als je daar als doorsnee consument niet van op de hoogte bent. Idealiter zouden ze gewoon niet verder komen dan een 5 á 6 meter en dan sta je op 8m dus gewoon veilig. Bij tenminste één winkel hebben ze iedereen aangeraden om 15m aan te houden maar er zullen ook genoeg winkels zijn geweest waar ze zelf niet op de hoogte waren van het effect van het product en dan kun je zo'n tip dus ook niet aan je klanten meegeven.

@Tegendraads: als je het echt zo'n rotzooi vindt en je er niet comfortabel bij voelt om het af te steken dan gooi je dat ene exemplaar toch gewoon weg? Het is niet bepaald een groot bedrag.

Rustaag! Waar woon je? Kan ik die ene van je overnemen? Ik kan er wel van genieten namelijk.

Ik snap wat je zegt hoor, maar "onding" en "rotzooi" zal ik niet snel zeggen.

Den Haag.

En ik houd van vuurwerk maar dan moet het wel in/op orde zijn.
Het is dan ook maar mijn mening hè, en als andere mensen er wel van genieten prima toch.

Ik kan er ook van genieten. Heerlijk product. Heb er gelukkig nog een paar over :biertje:

:thumbsup:

Gewoon een heel mooi product, ik zou willen dat er meer van dit soort aparte dingen op de markt zouden komen. De onvoorspelbaarheid is alleen wat minder handig en zeker als je daar als doorsnee consument niet van op de hoogte bent. Idealiter zouden ze gewoon niet verder komen dan een 5 á 6 meter en dan sta je op 8m dus gewoon veilig. Bij tenminste één winkel hebben ze iedereen aangeraden om 15m aan te houden maar er zullen ook genoeg winkels zijn geweest waar ze zelf niet op de hoogte waren van het effect van het product en dan kun je zo'n tip dus ook niet aan je klanten meegeven.

@Tegendraads: als je het echt zo'n rotzooi vindt en je er niet comfortabel bij voelt om het af te steken dan gooi je dat ene exemplaar toch gewoon weg? Het is niet bepaald een groot bedrag.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, ik ben zeker een voorstander van 'aparte' dingen op de markt brengen.

Maar een waarschuwing vanuit Lesli met een grote sticker bovenop: 15 METER AFSTAND, is toch niet zo'n moeite?
Dan had ik ook minder moeite met een product als dit, omdat het er dan staat.

En ja degene die dan niet leest, zijn eigen probleem dan maar.
Ik ben in elk geval blij dat ik me hier goed inlees mbt producten en dus erger heb voorkomen.

Ik voel me er dus niet comfortabel bij om hem gewoon zomaar ergens af te steken, en ik voel me niet comfortabel voor alle mensen die deze verassing over zich heen krijgen.

Maar ik zet hem gewoon hier neer over een tijdje, daar kan die niemand kwaad doen.

En ook al kostte die weinig, weggooien vind ik dan ook weer niet echt een goede optie.

Back
Bovenaan