Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had exact hetzelfde. Die kapjes waren ruk inderdaad. En had er ook 3 waarvan er 1 echt perfect ging en de andere 2 een beetje eng warenBen ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.
Ben ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.
Ja joh, k had nog een ander fonteintje die net zo verpakt was. Wat een rot verpakking. En natuurlijk stug weigeren om naar binnen te lopen en een schaar te halen.Ben ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.
Haha jaja, ik ben netjes afgeleverdIk mag wel hopen dat ze bij het plaatsen het geweer wel boven de kast hebben gehangen toch?
Ik denk ik vraag het maar even, het zit hier vol met Freaks tenslotte![]()
Haha gewoon op de kop en eruit schudden, man man amateur weer hoorBen ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.

Welk plastic hebben jullie het over, kon het bij allemaal zo er af pakken...
maar helaas 
Ja, zat gewoon plastic deksel over hele ding heen dat je er zo af schoof, zelfs eens (yay!) zónder plakbandjesWelk plastic hebben jullie het over, kon het bij allemaal zo er af pakken...
Denk dat je dan geluk hebt gehad. Die deksel zat er bij mij (en meerdere andere hier) zo strak omheen dat je ze er niet af kreeg zonder de hele fontein uit elkaar de trekken. Denk dat dat plastic te lang verwarmd was en daardoor vastgesmolten aan het omhulsel. Waren het maar weer de vertrouwde plakbandjes..Ja, zat gewoon plastic deksel over hele ding heen dat je er zo af schoof, zelfs eens (yay!) zónder plakbandjes