EVO Strobe Conics

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2218
Artikelnaam: EVO Strobe Conics
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal stuks: 4
Effectomschrijving: 4 STUKS EVO STROBE CONICS VULKANEN VERPAKT IN EEN DOOSJE.
Kartoninhoud: 50/1
Adviesprijs: € 5,50
Folderprijs: € 4,50
Onlineprijs: € 3,50
Freakprijs: Vraag/Kijk bij een lokale dealer
O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

Evo Strobe Conics.png

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je mij 2/3 jaar geleden had verteld dat Evolution met categorie 1 vuurwerk zou komen had ik je compleet uitgelachen, maar toch gebeurd het nu. Zolang met van goede kwaliteit is kan het nog wel wat worden.

Als je mij 2/3 jaar geleden had verteld dat Evolution met categorie 1 vuurwerk zou komen had ik je compleet uitgelachen, maar toch gebeurd het nu. Zolang met van goede kwaliteit is kan het nog wel wat worden.

Dat EVO met Cat. 1 komt is niet zo gek, nu het eigenlijk niet meer is dan een lijn van GBV-WECO.

Dat EVO met Cat. 1 komt is niet zo gek, nu het eigenlijk niet meer is dan een lijn van GBV-WECO.

En dat heb jij dan weer helemaal mis!
Evolution is gewoon een merknaam waarbij GBV een licentierecht heeft.
Men is zelf nog steeds in andere landen zelfstandig actief.

gr
Marchel

Zo gek vindt ik het niet dat ze ook cat 1 gaan verkopen. Zolang dat gebeuren met Corona aan de gang is is alles zo onvoorspelbaar. Dit zou je in principe altijd mogen afsteken.
En ze kunnen uiteraard niet achterblijven:D

En dat heb jij dan weer helemaal mis!
Evolution is gewoon een merknaam waarbij GBV een licentierecht heeft.
Men is zelf nog steeds in andere landen zelfstandig actief.

gr
Marchel

Ja dat weet ik wel Marchel. En je kunt het beestje noemen zoals je wil, maar het komt op hetzelfde neer als het gaat om het importeren van Cat.1. Overigens was het niet bedoeld als sneer, of iets negatiefs. Integendeel; ik denk dat het vanuit ondernemersoogpunt een goede move is geweest om die samenwerking aan te gaan. Voor beide partijen.

Ja dat weet ik wel Marchel. En je kunt het beestje noemen zoals je wil, maar het komt op hetzelfde neer als het gaat om het importeren van Cat.1. Overigens was het niet bedoeld als sneer, of iets negatiefs. Integendeel; ik denk dat het vanuit ondernemersoogpunt een goede move is geweest om die samenwerking aan te gaan. Voor beide partijen.

Als nog heb je het mis.
Het wordt binnengehaald via gbv.
Maar de producten van Evo zijn uit eigen idee en eigen fabriek.
Komt niet op het zelfde neer.
En ja er zullen van bijde kanten wat omlabelingen zijn… maar de basis is toch echt anders.

Dus als jou beredenering klopt is Katan ook gewoon cafferata en is volt ook gewoon lesli enz.

Dus jou beredenering klopt niet.

Ik denk dat EVO samen is gaan werken met GBV omdat je als kleine importeur gewoonweg failliet gaat als er een paar artikelen van je afgekeurd worden door die grijze dakduiven van het RIVM.
En aangezien Nederland steeds meer achterlijke regeltjes bedenkt op het gebied van vuurwerk (En niet alleen op het gebied van vuurwerk) is afkeur meer regelmaat geworden dan iets bijzonders.

Als nog heb je het mis.
En ja er zullen van bijde kanten wat omlabelingen zijn… maar de basis is toch echt anders.

Dus als jou beredenering klopt is Katan ook gewoon cafferata en is volt ook gewoon lesli enz.

Jemig, wat zijn jullie snel op de teentjes getrapt. Het lijkt bijna alsof de samenwerking maar zo min mogelijk mag worden benadrukt om het freak-imago niet te schaden.

Ik vind het prima, hoe het juridisch in elkaar steekt maakt mij werkelijk geen zak uit. Toch durf ik te zeggen dat er bij Evo geen Cat. 1 assortiment was geweest als GBV niet betrokken was bij Evo (of andersom). En dat was het punt dat ik wilde maken.

Ik denk dat EVO samen is gaan werken met GBV omdat je als kleine importeur gewoonweg failliet gaat als er een paar artikelen van je afgekeurd worden door die grijze dakduiven van het RIVM.
En aangezien Nederland steeds meer achterlijke regeltjes bedenkt op het gebied van vuurwerk (En niet alleen op het gebied van vuurwerk) is afkeur meer regelmaat geworden dan iets bijzonders.

Dat denk ik ook, en dus was het een logische en verstandige zet.

Jemig, wat zijn jullie snel op de teentjes getrapt. Het lijkt bijna alsof de samenwerking maar zo min mogelijk mag worden benadrukt om het freak-imago niet te schaden.

Ik vind het prima, hoe het juridisch in elkaar steekt maakt mij werkelijk geen zak uit. Toch durf ik te zeggen dat er bij Evo geen Cat. 1 assortiment was geweest als GBV niet betrokken was bij Evo (of andersom). En dat was het punt dat ik wilde maken.

Ben niet op teentjes getrapt hoor.
Maar je beredenering is niet correct. Ik denk dat zelfs zonder gbv weco er ook een cat1 lijn is ontstaan.
Dit door de Corona gebeurtenis afgelopen jaar ��

Als nog heb je het mis.

Je ziet toch bij vrijwel al die samenwerkingen duidelijk verandering in producten en marktbenadering, en dat is ook logisch als in de hele keten financiële belangen noodzakelijkerwijs met elkaar verstrengeld zijn. Hoeft niks mis mee te zijn, ook niet om het te benoemen.

Back
Bovenaan