Evolution Effecten

Geachte forum leden.

Ook al is de jaarlijkse vervelende discussie tegen het vuurwerk in volle gang laten wij ons niet van de wijs brengen en gaan weer vol enthousiasme de voorbereidingen in.

Momenteel zijn we druk in de weer voor het nieuwe seizoen en zijn eigenlijk wel benieuwd wat jullie qua effecten graag (terug) zouden willen zien.

gr
Marchel

Laatst bewerkt door een moderator:
De effecten van de golden age, mayhem, ghost color,snowstorm, en het fairytail assortiment!! 1 woord geweldig!!

Is het ook mogelijk om een hummer to salute te maken of is het zowiezo niet mogelijk om nog een effect aan een hummer te hangen? Verder vond ik vroeger parachute cake’s erg mooi/leuk...:)

Breidt boxen met het skelet van Noi-Z en Color Carnival maar verder uit! 30mm 108 shots waaierboxen die beter zijn dan menig prof blok, maar dan met :

- Spinners naar witte blinkers
- Gouden mine naar gouden brocade (eventueel met wat gekleurde sterren / unieke kleur per losse cake)
- Dikke rode ghost boeketten

Breidt boxen met het skelet van Noi-Z en Color Carnival maar verder uit! 30mm 108 shots waaierboxen die beter zijn dan menig prof blok, maar dan met :

- Spinners naar witte blinkers
- Gouden mine naar gouden brocade (eventueel met wat gekleurde sterren / unieke kleur per losse cake)
- Dikke rode ghost boeketten

Ben ik het helemaal mee eens, mits de kwantiteit-kwaliteit maar gegarandeerd kan worden.

Met de noiz zelf vind ik het jammer dat de crackling niet breder uit slaat.

Ook mogen de evo boxen wel wat lager knallen, vind de laatste productie's erg hoog gaan.

Succes dit jaar Marchel.

Een mix van de Color carnival met hummers en crackling tails zou voor mij een droom cake zijn. Spinners naar dragon eggs lijkt me ook erg vet. Verder zou ik een goede finale bij compounds zien.

Een dikke waaiercompound ala de spain Fanstyle, maar dan met 30mm en dan Evo style zeg maar

Dit soort topics is niet de bedoeling van een openbaar forum. Of we discussiëren open en bloot of niet

Een cake/ box met Silver Palm en red stars!!!! Vraag dit al jaren, hoop dat dit ooit eens bij een importeur werkelijkheid wordt!

Een cake,of een deel van een compound alla Ammandra van Argento. Blue tail to big golden palmtree with blue tips and red strobe. Ik zou dan zelf ook graag bijv zoiets willen zien: Purple tail to big golden palmtree with purple tips and green strobe of orange tail to big golden palmtree with orange tips and gold strobe.

Ook erg mooi,ze hebben ook een broertje met red glittering crackling tail,naar een red glittering crackling willow.

Kortom sierlijke effecten :)

Knalcake spinners naar salute

Salvo fluit cake met de fluit zo als de aba devil scream

Red Photoflash waaier (met het effect waar jullie al mee bezig waren)

Volledige slow and rapid fire Z-shape tail cakes/compounds-en/of verwerkt in cakes/compounds.

Dikke witte(magnesium)

Soaring/roaring/rising/running/tiger/twinkeling/rotation tails.

Z-shape crackling go getter tails.

Z-shape red crackling tails (to red crackling crossettes.)

Z-shape silver crackling tails (to silver crackling crossettes.)

Z-shape pink & baby-blue (of magnesium) tails, to pink & baby-blue crossettes
(with twinkeling gold or lemon pistel/stars.

Eigenlijk dus een soort van uitbreiding/vernieuwing van Blushing Crossettes, splitting stars en Sunbeam.

(Zie evt ook Celtic Fireworks voor wat voorbeelden.)

Meer doen met de eerste twee prachtige effecten vd MJB cake in,
cakes-en/of compound.

Laatst bewerkt:
Knalcake spinners naar salute

Salvo fluit cake met de fluit zo als de aba devil scream

Red Photoflash waaier (met het effect waar jullie al mee bezig waren)

puur even vanuit de commerciële bril... zie het alsjeblieft niet als aanval, want zo is het zeker niet bedoeld!
maar ik zie bijv. tig keer per jaar een photoflash effect in Italy... het kan me nooit echt bekoren. zeker niet in vergelijking met effecten met een burst. Knap gemaakt hoor, daar niet van!

maar in NL consumentenvuurwerk een photoflash waaier... hoeveel mensen zouden dat kunnen waarderen die 3 tientjes neerleggen voor een pot in de straat? ik denk weinig. je ziet nauwelijks effect... het knalt nauwelijks, dat kan alleen maar tegenvallen bij verwachtingen van een flink spektakel ben ik bang...

Back
Bovenaan