Event Immortal Gold 100s

moet je geluk hebben dat ze er nog zijn meeste zijn uit verkocht en doorlont bakken zullen zo goed als niet meer gemaakt worden aangezien de maas in de wet gedicht word
Hoeverbieden? Want dan verkopen ze de potten toch als pakket? Met sparefuse? Dan weten de meesten er wel raad mee hier..
Zolang ze de potten maar aan blijven bieden.
Greetz

Zelf doorgelont, helemaal trots het helemaal perfect ging zonder pauzes, echt een pracht bak, geschoten bij miezer en echt ontzettend genoten. Topper!

Vond hem toch wat tegenvallen t.o.v. vele andere 15grams cake's.
Denk ook dat dit te gehypet is geweest na de demo,het is geen slechte cake maar niet de topper waar ik had op gehoopt.

Verscheidende importeurs hebben dit jaar reserve lonten,dus zelf iets moois samenstellen blijft gewoon mogelijk,het wordt dan gewoon als pakket verkocht.

Sorry, maar ik vond het echt een geweldig ding. Mooie effecten die heel hoog kwamen en toch groot waren. Ik had hem wel opengesneden en alles liep vlekkeloos door. Volgend jaar zou ik hem niet weer halen omdat ik dan weer wat anders wil maar ik raad hem wel iedereen aan. Zeker voor 130 euro ofzo, goed te doen!

Ik vond dit toch wel een mooi ding zo in de straat. Ondanks de toch wel stevige wind kwam ie er wel mooi uit. Had er in eerste instantie 2 tegelijk aangestoken, maar helaas viel het linker blok stil na 1 cake. De ander ging wel volgens plan :)

Was een top blokje, aan cake A1 en A2 niks veranderen, naar mijn mening zou het effect waarmee B1 begint eruit gehaald mogen worden en worden vervangen door een groter effect. Misschien is het leuk hier ook crackling in te verwerken als finale shot ofzo.
Bedankt rubro, ondanks de fikse wind was het een top blok.

PS: ik zie trouwens in de laatste filmpjes die hier gepost worden dat pot B2 via het verkeerde lont wordt ontstoken, of is dat bewust gedaan.

Laatst bewerkt:
Ik vond het een mooie bak, maar origineel was ik er niet mee:p.. Heb deze op het pleintje voor mijn huis 4x gezien, geschoten door verschillende mensen...

Vond de 1e cake in het begin kleine boeketten, later werden ze steeds groter. Ik had hem doorgelont maar hij viel stil na de 1e cake, waarschijnlijk uitgeregend. Bij de reservelont aangestoken en toen begon het geweld. De goud salvo's waren echt super groot, echt heerlijk. Alleen die met dat rood viel wat tegen. Ik vond hem zijn geld waard!

was een heerlijke bak. effecten waren allemaal heerlijk groot burst was goed en het bleef goed hangen ondanks de wind en regen :D zeer tevreden over deze bak.

Ik had er 2 en vond ze wel mooi maar ze hebben niet de wow factor omdat het gewoon veel te traag gaat allemaal. Hij moet het echt hebben van de salo`s. De gouden brocades zijn wel van zeer goede kwaliteit en verwaaien ook niet snel omdat het boeket echt vol is.

Al met al heel erg genoten van deze bak! Met het goud en de salvo's was het echt wel de kers op de sierpudding deze jaarwisseling!

Kwaliteit effecten: hoog, prachtig goud in brocade en farfalles, mooi rood in de waves, alleen mag het fairy dust meer blink er in hebben; was zo wat kaal.
Grootte effecten: voldoende; farfalles moeten en kunnen niet groter, brocades en waves niet enorm maar gewoon goed.
Burst: goed, niet opvallend hard maar ook niet te zacht; toegespitst op de effecten
Verloop: uitmuntend, mooie afwisseling van effecten, goede tussenfinales en prachtig slot met de voetnoot van de fairy dust die ik eerder al aangaf; meer blink om dat laatste salvo indrukwekkend te maken, of midden tussen de 2 finalesalvo's brocades in...

Al met al een prachtbak, dikke aanrader voor liefhebbers van goud en kwalitatief hoogstaande effecten.

Ik heb ook erg genoten van deze bak! Grote boeketten, mooie afwisselingen, zeer goed tempo! Bij een te hoog tempo haal je de sierlijkheid van deze box af. De boeketten bleven mooi lang hangen.

Inderdaad mocht de fairy dust iets voller, duidelijker. De crackling mines waren super! De Finale mag iets sneller gaan met iets meer geweld.

Top bak van de avond! Volgend jaar zeker weer op de lijst!

Mooie cake, per twee geschoten!!!!! bij de impoteurs demo was die heftiger maar ook hier geen spijt van

Back
Bovenaan