Event Immortal Gold 100s

Vette bak maar komt er bij mij volgend jaar niet meer in. Hij schoot bij mij vrij hoog dus de effecten waren wat kleiner dan verwacht, de tijdsduur is daarentegen wel een pluspunt!

pyro-freak

Ben blij dat ik deze bak toch gekocht had. Vond 'm alleen wat duur hier (€169,95)... De boeketten waren erg mooi en vol en de salvo's waren heerlijk! Ik denk dat dit blok nog mooier was als het wat minder waaide. Als die dit jaar weer verkocht wordt koop ik 'm waarschijnlijk niet... Geef mij maar lekker een ram bak!

Heerlijke box, ideaal tempo voor de meeste aangezien ze langer willen genieten van hun vuurwerk!
Van mij had ie wel wat sneller gemogen op de salvo's na, maar verder het geld zeker waard

Filmpje van afgelopen jaarwisseling, kijk in HD voor de beste kwaliteit

Kan er nog steeds niet warm van worden. De salvo`s zijn wel leuk en de brocades zijn lekker vol maar de overige schoten vind niet veel aan en hij schiet veeel te traag en daarbij de hoge prijs maken dit voor mij geen aanrader. Ik heb hem 2 maal in actie gezien dus ik oordeel niet aan de hand van filmpjes.

IMG_0425.jpg

IMG_0426.jpg

IMG_0427.jpg

Ook dit jaar is de Immortal Gold weer fantastisch! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2013, zoals gebruikelijk uit de losse pols gefilmd:

Nog een foto'tje van deze grove doos!
P1020095_zps1cb2d9e3.jpg

Morgen waarschijnlijk de film ervan! Wat een top ding!

Gelieve foto niet gebruiken zonder toestemming!

Zal wel weer een opgevoerde sample zijn geweest bij de demo ga ik vanuit... Heb deze vorig jaar ook gezien en ik vond het een tegenvaller vergeleken met de demo toen...

Ik vond hem op de Demo gisteren het beste van alle boxen.
Hoe groot is de kans dat deze in de straat hetzelfde presteert?
Waren echt dikke klappen en flinke boeketten.

Je kreeg er idd vraagtekens bij ja. Het enige wat me tegen houd in geloven dat het samples waren isdat de rest redelijk legitieme uitzag.
Bij sommige had je ook af en toe het gevoel dat een paar boekten niet konden kloppen maar de rest van de box klopte voor men gevoel wel dan weer, dus ja hhm.

Zou graag aan rubro willen vragen of dat productie 2013 is of samples maar ben bang dat we daar geen eerlijk antwoord op zullen krijgen mocht het het geval zijn dat het samples waren.

De Immortal Gold was, net zoals afgelopen jaar op de demo, echt weer een van de beste boxen. Echt een prachtbak zoals hij op de demo presteerde. Gruwelijk grote Brocade Crowns, en die burst is ook heerlijk. Sample of productie is idd altijd de vraag.

Dit was in mijn ogen ook de bruutste bak van de avond! Wat een ongelovelijke klappen en boeketten en ook ik vraag me af als ik hem in de straat heb staan of die ook zo presteert omdat je dat bijna niet kan bevatten hoe die presteerde gisteren. Ik hoop het...

nu ik een nachtje geslapen heb en mijn beeldmateriaal weer eens gezien heb denk ik wel dat ik het antwoord het op de bovenstaande vraag.
Deze ga je zo niet in de straat zien. Ik geloof er echt helemaal niets van.
Als het wel zo gaat zijn dan neem ik uiteraard alles terug en zal ik mijn excuses maken.
We gaan het zien.
greetzz

Als ik in overweging neem dat het afgelopen oud en nieuw dramatisch weer was en deze cake zich erg goed staande hield in mijn straatje.
Dan geloof ik graag dat met gunstige weersomstandigheden deze cake presteert zoals op de films van gisteren.
Blijft de mooiste box van Rubro!
En ook dit jaar aanwezig in mijn assortiment.

Denk dat ik deze doos gewoon weer een kans geef aankomend oud en nieuw.
Hoop dat het weer wel meezit alleen.

Overige boxen sla ik wel over, zijn een beetje overpriced. Hadden beter wat meer losse cakes kunnen uitbrengen bijv:heavy legend etc etc

Ik vond dit het beste blokkie die tijdens de demo was geschoten.
Wat een prachtbak zeg!

Helaas twijfel ik wel, ivm de negatieve verhalen die na 31-12-12 te lezen zijn van de stokers van dit blok.
Ook na de demo had men het er over.
Kijken hoe deze presteert tijdens de aankomende demo's.
En ook al is ie goed, dan schuif ik hem toch door naar jaarwisseling 14/15.
Maar dat heeft een andere reden.

Back
Bovenaan