Event Immortal Gold 100s

Bij ging het doorlonten niet helemaal super.... denk dat het aan mij lag...:P Moest hem 4x in totaal aansteken!

Eerste pot, matig... langzame tempo... (maar voor de opbouw goed).
Tweede, derde en vierde pot waren goed.

Waar hij ze naam aan te danken heeft, heeft hij ondanks de wind en de regen goed gedaan. De boeketten (vooral de die goud/witte effect) waren erg mooi, groot en bleven ook lang hangen!

Mocht deze pot er volgend jaar niet meer zijn, hoop ik dat ze de effecten in de andere potten gaan zetten!

Bij mij ging het doorlonten wel goed (Eerste doorlont-bak voor mij). Ze gingen alle 4 na elkaar af, met korte tussenpozen. Ik heb de bakken met ducktape aan elkaar vast gemaakt, zodat de verbindingen bij elkaar blijven en niet los schieten. De lontjes met twee tyrips vast gemaakt en omwikkeld met aluminium folie tegen vonk overslag. Werkte perfect!

Nog de beste Wensen voor 2013 iedereen !!!!
Heb deze bak ook 2x moeten aansteken. Het doorlonten was voor mij nieuw.
Deze bak viel niet tegen, maar het was ook niet van WOW dit is het.
Persoonlijk vind ik de Heron Cake 456 beter voor hetzelfde geld. ( Meer varriatie )
Of je lont het Buurt Assortiment door voor €89,-, Dan heb je echt een spectakel.
Volgend jaar hou ik het denk ik gewoon bij me losse cakes, dan heb je toch meer waar voor je geld :wink:

Wat een top bak was dit! echt van genoten , in het begin lekker rustig en dan begind die ineens te rammen! en ja goud doet het altijd goed! echt een Aanrader!!!

--pyro99:bye:

Het duurde even voordat ik doorhad dat ik deze had gefilmd :p
volgens mij was het 1 van arjan/torrr zijn maten die deze afstak en ik was toevallig aan het filmen.(gelukkig maar)

Zet niet je geluid te hard want iemand steekt tussendoor een cobra af :)

sorry voor het grof taal gebruik :devil:

Het was een topper, alleen heb ik deze moeten beginnen bij de finale, nadat ik alles doorgelont had, en hem aanstak bij cake A1, weigerde deze, en was het lont al zover in de cake, dat ik hem hier niet meer kon aansteken. Alsnog was die mooi, alleen jammer dat ik nu op het hoogtepunt begon, en hij dus soort van afbouwde.

Ik had hem goed doorgelont, hij ging perfect!~

Alleen zal ik deze bak niet voor een 2de keer kopen, dan koop ik idd liever een extra buurt assortiment en knup die wel aan elkaar!

Eigenlijk mag je het niet vergelijken met elkaar, maar doe het lekker toch :P

zoals ik hem nu zie op veel filmpjes was hij wel heel wind gevoelig.
ik zag hem zelf 3 keer live op de 31e en 1e en dacht dat de kwaliteit van cake tot cake nogal verschilde maar de 1e die ik zag werdt ook met iets meer wind afgestoken en die presteerde ook duidelijk minder ( zie grotendeel van de filmpjes hier ).
Bij een afnemende wind was hij vele malen beter .
Diegene die met (bijna) geen wind af werd gestoken leek echt wel een prof blok op het tempo na dan.
opvallend was ook dat deze een huge ass "mine" had en alle filmpjes die ik bekijk en de 2 andere blokken hier ook niet zulke "mine's" hadden.
Foutje bedankt Rubro/maandag morgen chinees vrouwtje ? of wad dit ook echt het geluk van het weer ?
bij deze dus de vraag hebben er ook mensen dit blok van een afstandje gefilmd ?( lijkt me sterk want je wou er echt onder staan maar ok ;) wie weet heeft iemand deze alleen gefilmd van buren 5 huizen verder )
ben benieuwd ;)

overigens wel aan aanrader als je het mij vraagt maar bij meer wind dus mooi laten staan denk ik .
alle 3 gingen ook met 1 keer afsteken goed af ( 2 droge omstandigheden iets wind 1 motregen 1 tye wrap verbonden 2 quik fuse )
en die appels met peren vergelijkingen hebben geen zin denk ik neem aan dat de meeste mensen hier wel ongeveer wisten wat ze kochten aan de hand van het filmpje en de naam alleen al ;)

deze dit jaar ook geschoten en moet eerlijk zeggen dat hij me een beetje tegenviel. Ik had hem meteen besteld na de eerste rubro demo. en had "geweld" verwacht, zo naïef als het maar kan had ik verwacht de zelfde versie als bij die eerste demo in mijn straat te hebben staan. daarmee doel ik op de ongekende harde burst en ongekende grote boeketten. ik vond hem mooi maar niet overtuigend en eigenlijk vind ik hem te duur voor wat je krijgt.

Wat een rammer was dit:), heb er echt van genoten en als ik de film zo terug kijk dan ga ik deze bak toch steeds meer waarderen. Ik vond dat ik een erg goede versie had met enorme burst en grote boeketten. De volgende dag toen we nog een rondje liepen door het dorp sprak een onbekend iemand me aan of wij dat waren die tijdens de jaarwisseling daar zoeen prachtig goude bak schoten met dikke salvo's, dat kon ik niet ontkennen aangezien er in mijn buurt verder niet veel werd geschoten en we kregen de complimenten:p.

Filmpje het mooist in HD:

Zou hem volgend jaar weer graag willen hebben, maar heb besloten niet meer dan 2 of 3 doorlontbakken in mijn collectie op te nemen. Aangezien ik de ZENA cakebox nog meer waarde voor zijn geld vond geven zal deze eerder terugkomen dan deze. De Event 4 seasons vond ik overigens ook niet misselijk als ik op de demo's af ga. En wie weet wat er aan het einde van het jaar weer op de markt word gebracht dus dat is altijd afwachten. Maar zou hem zeker wel kunnen aanraden deze prachtbak!

Het was een leuke bak, heb er geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Maar volgend jaar zou ik deze cake niet meer aanschaffen, de echte WOW factor vond ik hem toch niet hebben. De effecten waren soms vrij klein bij mij en ik had andere bakken van Rubro die meer de WOW factor gaven dan deze bak.

Wisselende reacties in dit topic. Waar ik de 31e bang voor was, was dat dit of een topper of een flopper zou worden, vanwege de hoge verwachtingen. Ik had hem zelf nog niet gezien op een demo, dus kon ik hem nog niet beoordelen.

Ik heb hem daarom maar rond 18:00 afgestoken, als iedereen aan het laatste avondmaal zit. Lekker rustig! Ik vond de effecten toch wel mooi maar kleiner dan verwacht. De burst vond ik goed. 2 cakes die naar mijn mening veels te hoog gingen waardoor er niet goed tempo in zat. Al met al heb ik toch genoten van deze bak en een aantal met mij waardoor ik toch enigszins een "WooW" effect had gecreëerd.

...Maar ben blij dat ik ehm niet om 12 uur heb afgestoken! Het doorlonten ging iig goed!

Ik vond hem voor z'n geld zwaar tegenvallen. Cake3 weigerde zelfs, waardoor cake4 ook niet af is gegaan! Cake4 heb ik toen maar los geschoten, cake3 moest eerst uitelkaar gesloopt worden voordat daar de fik in kon gaan. Zware domper op de avond dus...

Hele mooie bak, schiet ook lekker door qua tempo, mooie effecten en op zichzelf echt nog wel een klein showtje hoor! Vond de 4seasons persoonlijk nog wat vetter, maar deze vond ik toch wel erg gaaf, had er wel iets meer van verwacht nog qua boeketgrootte, dat wel.

Foto van een afgestoken Immortal Gold:

35a6wdc.png

toen ik die van mij had afgestoken vloog het karton ineens in de fik:bonk: de volgende dag toen ik op ging opruimen was dit van me immortal gold over:p

358um1w.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan