Event Immortal Gold 100s

Voor mij geen immortal gold meer....

Dit was gewoon weer een dikke opgepomte sample!.. of hoe je het ook wil omschrijven.
Afgelopen oud en nieuw zelf deze box afgeschoten, maar was lang niet zo goed als op de demo van rubro in 2012. Dit jaar verwacht ik hetzelfde en ben daarom mijn vertrouwen kwijt geraakt in dit product. Puur om het feit dat hij stukken beter is dan alle andere cakes. En als iemand weet hoe dat kan dan wil ik dat graag weten. Het blijft immers een geweldige cake als hij de zelfde kwaliteit leverd in de straat.

Zoals op jou filmpje was hij afgelopen jaar dus echt niet!!!Eerst maar eens in actie zien bij een normale demo.

Ook dit jaar is de Immortal Gold weer fantastisch! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2013, zoals gebruikelijk uit de losse pols gefilmd:

Prachtig inderdaad, mits dit inderdaad is wat je krijgt. Ik hou me hart vast bij Rubro, ze staan er niet bekend om te leveren wat je op film ziet helaas.

Ik heb hem afgelopen jaar gehad, ikzelf vind het de mooiste bak voor nederlandse begrippen.
lekker brede boeketten, goede burst, en opbouw is ook goed .

Greetz Opix

Inderdaad gewoon een hartstikke vette bak. Al helemaal als de effecten niet meteen 10meter verwaaien, daar zijn al de effecten in deze bak dan helaas wel weer erg gevoelig voor

Had hem vorig jaar en het was destijds niet wat ik had verwacht, vond hem zeker niet slecht hoor maar hij was gewoon ''prima''. Als ik dit jaar een iets groter budget had dan had ik hem er wel weer bij genomen.

ik vindt het raar dat na het sucses van vorig jaar deze nu al niet meer is bij te bestellen voor de winkeliers, en dit is volgens de geruchten niet het enige artikel.

Vanavond weer gezien bij de demo in Orthen, maar deze keer kon hij me niet overtuigen. Hij had niet de WOW factor.
Misschien omdat er tegenwoordig steeds meer goede blokken op de markt zijn, of omdat ie misschien achter uit is gegaan. Geen idee.
Iemand die mijn mening deelt?

Ik deel deze mening ook. Viel mij ook tegen. Weet nu ook weer waarom deze afgelopen oud en nieuw tegen viel. Boeketten waren niet erg groot in vergelijking met andere cakes, wat je wel verwacht voor dit geld. Sowieso viel mij het Rubro spul tegen.

Deze box een keer vanuit productie gezien en het kon me ook echt niet overtuigen dat het 20 gram per shot zou bevatten.
Sommige cake's met 15 gram per tube hebben een groter boeket dan dit.

Bij valk vond ik deze cake dan weer prachtig. Maar echt wel zuur om te zien dat hij nu 4x zo groot hard en mooi was in vergelijking met die ik met oud en nieuw heb afgestoken. Hoe kan het dat er zo een reusachtig groot verschil in kwaliteit is? Komt dat echt door een beetje vocht? Omdat ik ook lees dat er mensen zijn die hem in de straat wel net zo mooi vonden als op de demo. Ik zou nu bijna op basis van filmbeelden mijn geld terug gaan vragen :sad:

vond de efecten ook niet overtuigend groot en hoorde niet dat het de imortal gold was maar herkende hem van filmpjes. Maar vond hem toch zeker niet slecht. Te gek al dat goud. Als die nog een eer wat goedkoper word ronde de 110. Dan mag deze wel in huis komen samen met GOE :)

Zoals ik hem zag op demo bij Valk is het een pracht, met mooie kleuren en heel veel goud! En ja het kost iets zo n prachtbak alleen over dat verhaal van presteren is het heel simpel en dan met name als het met vocht te maken heeft, laat hem gewoon een jaartje staan en dan kijken hoe hij presteert en ik vind als zo n box geschoten word op een demo en hij knalt gewoon retegoed dan moet zoiets ook zo zijn als je hem s nachts om 12u afschiet met oud en nieuw!! En als dat zo is daar overtuig je de mensen ook mee. En daar ligt dus ook het knelpunt want soms kan het tegenvallen. Want je betaalt er veel geld voor... Maar in mijn ogen een toppertje nog steeds...

Bij valk vond ik deze cake dan weer prachtig. Maar echt wel zuur om te zien dat hij nu 4x zo groot hard en mooi was in vergelijking met die ik met oud en nieuw heb afgestoken. Hoe kan het dat er zo een reusachtig groot verschil in kwaliteit is? Komt dat echt door een beetje vocht? Omdat ik ook lees dat er mensen zijn die hem in de straat wel net zo mooi vonden als op de demo. Ik zou nu bijna op basis van filmbeelden mijn geld terug gaan vragen :sad:

Misschien is de kwaliteit niet constant van dit product en dan kan je soms wel is pech hebben.
Alleen mag dit gewoon niet voorkomen je betaald er veel geld voor.

Heeft iemand de vuurwerkshow bij valk gefilmd? ik zal deze cake wel willen zien, overigens ook de andere die op de schietlijst stonden.

Gister op de demo van mantel gezien zoals wij hem in de straat hadden vorig jaar, een rambak van jewelste! Grote effecten, schoot erg hoog, lekkere burst en duidelijk goed gevulde 20 grams boeketten. Wij hadden besloten deze dit jaar niet te nemen, maar ben gister toch wel gaan twijfelen.

Filmpje van gister met 2x immortal gold, op het einde bij de linker nog een geaaide silver salute er doorheen plus nog de midnight mania dacht ik die een kei en kei harde burst had:
(beste even in HD kijken)

Back
Bovenaan