Event Ice Tiger

Grotere doos, kleinere doos etc. Hier klopt toch echt niks van! Tenzij ik het mis heb, echt kwalijk dit. Hoe krijg je het eerste salvo uit een recht rij pijpjes. Of je nu links of rechts begint. Dan de vshape. Waar zit er hier een v shape?
Het gaat niet eens om hoe groot de doos is, het gaat erom dat wat je op het filmpje ziet nooit uit deze doos komt. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken, want dit is in potentie (filmpje is echt grand
Code:
ioos en zomaar een van de best NLse compounds ooit denk ik) echt een enorme domper in the making. Want op die doos staat dus weldegelijk Icetiger 224. Dus ik heb zo het vermoeden dat dit filmpje bij een ander product hoort...
Zie post 72, afbeelding van het product klopt niet.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?63844-Event-Ice-Tiger-*NIEUW-2023*&p=1312204&viewfull=1#post1312204

Oke. Wel toevallig dat als ik aantal buizen tel ik exact op 224 kom. Dus de naam klopt op de doos, het geclaimde aantal shots op de doos klopt dus ook. Maar dat is toch fout, het filmpje van de compound dat niet uit deze doos kan komen moet toch het correcte filmpje zijn. Dan moet je zeggen dat de afbeelding van deze doos heel toevallig wel de juiste naam en het juiste aantal schoten heeft, maar toch niet de ICetiger is geworden die men gaat verkopen. Ik ben heel erg argwanend, want het is met net wat te toevallig allemaal, maar laten we het hopen want de box op de film is echt wel geweldig. We zullen het met oud en nieuw gaan merken, ijs en wind diendende.

Daar is die dan, mooie sierlijke bak veel kleur en verschillende effecten. Dit is wel een topper hoor

Daar is die dan, mooie sierlijke bak veel kleur en verschillende effecten. Dit is wel een topper hoor
Grappig, op basis van eerdere berichtgeving had ik er juist een andere verwachting van. Dit komt denk ik door het eerder verschenen filmpje. Op basis van het laatste filmpje laat ik hem staan en wacht ik even op een straatfilmpje

Lijkt totaal niet op het eerste filmpje. Helaas al besteld, maar had liever de Beast of Burden nog een keer gehad in plaats van deze.

Totaal andere box met compleet andere effecten dan het test filmpje. Ik zou me redelijk genaaid voelen als ik 'm op basis daarvan had besteld...

Totaal andere box met compleet andere effecten dan het test filmpje. Ik zou me redelijk genaaid voelen als ik 'm op basis daarvan had besteld...

Nee hoor, daarom is het een testfilmpje, is al vaker aangehaald dat de effecten anders kunnen zijn.

Er zitten mooie delen in maar ook delen die erg rommelig overkomen en sommige effecten komen echt niet uit de verf. Op basis van het eerste filmpje leek het een potentiele topper maar nu ik dit zie weet ik zeker dat ik hem niet op m'n lijstje zet.

Ik hoop voor diegenen die hem besteld hebben dat het uiteindelijk toch een topper is en dat we na o&n kwijlend naar de straatfilmpjes zitten te kijken maar ik ben op dit moment verre van overtuigd.

Back
Bovenaan