IK hoop dat de pleuris uitbreekt met zowel pyro's als carbidstokersIk hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IK hoop dat de pleuris uitbreekt met zowel pyro's als carbidstokersIk hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Wat al eerder is gezegd, ga er maar niet vanuit dat het verbod dit jaar mog van tafel geveegd gaat worden, ze hebben vandaag een gesprek met de ministers maar dat is echt puur compensatie, dus al die mooie berichten over brussel enzo zal ik totaal geen hoop uit putten.
Je hebt volkomen gelijk Avalance, de gesprekken gaan inderdaad over de compensatie.
Ik hoop dat er ruimte is geweest voor argumentatie vanuit importeurs, het lijkt toch onverkoopbaar met de dalende corona cijfers en de versoepelingen van de maatregelen.
Ik denk dat Firewor-Tornado duid op het gene waar BPN mee bezig is, wat 'vaag' gecommuniceerd is.
Het zijn logische strohalmen waarnaar we willen grijpen, en ik koester ook echt nog wel een sprankje hoop op een wonder. Maar dat gaat echt pas spelen als he-le-maal duidelijk is dat er andere beslissingen haaks staan op dit besluit. En dat is de pest; we wéten nog niet of de horeca open gaat met kerst, we wéten nog niet hoe de ziekenhuisbezetting dan is, en we wéten niet hoeveel maatregelen er dan nog zijn.
Ik probeer mij erbij neer te leggen, en ben druk bezig met het vormgeven van een alternatieve viering. Dat betekend niet dat ik ook maar één poll oversla, en ben gestopt met mensen (zowel online als offline) te overtuigen van deze bullshit. Want volgend jaar mag het niet zomaar definief worden.
Ik merk alleen dat ik van valse hoop niet gelukkiger wordt, en ik denk dat graag in wat er wél kan. Cat.1, restantenprojectje, misschien weer eens bij mijn ouders vieren (omdat ik voorgaande jaren simpelweg niet kon slepen met die dozen), etc.
En mocht je toch graag hoop houden, dan denk ik dat er het volgende zou moeten gebeuren om kans te hebben op legaal vuurwerk dit jaar:
- Terugdraaien maatregelen rondom de kerst/jaarwisseling
- Interne problemen bij politie m.b.t. de handhaving (klachten over de uitvoerbaarheid dus)
- De oppositie die de onrust en teleurstelling ziet bij de bevolking en dit aangrijpt voor gewin van stemmen.
Helaas zie ik dit niet gebeuren, hoe oneerlijk alles ook is.
Ze bedenken altijd wel iets voor een economische reset... van oorlogen tot allerlei andere praktijken zoals dit nu weer.
Even off-topic: https://www.youtube.com/watch?v=84iMF06-jT8
Dit is ook zo'n voorbeeld om een economische reset te bereiken.
Dat is wel héél erg off-topic.
Ik hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Ja, dat is wel een dingetje, die complottheorieën. Ik heb inmiddels meerdere mensen om me heen die corona hebben gehad, en er echt goed ziek van zijn geweest (eentje zelfs op de IC). En dan vervolgens lees je op het internet dat het allemaal nep is, en dat corona niet bestaat.Lijkt wel alsof er geen pagina voorbij kan gaan voordat het weer over complottheorieën gaat.
Ik begin me er een beetje aan te irriteren eerlijk gezegd.
Ik hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Natuurlijk is het een fake bericht dat snap ik, maar zo zie je ze kunnen alles maken. En denk dat er redelijk wat waarheden in staan.Geloof je toch niet echt? hahahaha is een hoax. Er zijn zelfs al reacties op en zelfs een update. Dit is in elkaar geknutseld.
Wel hoe de waarheid kan zijn op 1 januari
Ik had eigenlijk wel een media bericht verwacht over de gesprekken tussen BPN en 2e kamer. Al was het een mededeling dat het van 40 naar 60 miljoen gegaan is...
Iemand nog iets meegekregen?
En die doen net zo goed al die polls en enquetes beïnvloeden hè?
Waar ik mij zorgen om maak is dat dit soort mensen straks de illegale knalbobo's aan gaan spreken en daardoor mishandeld gaan worden. Ik gun dat niemand maar omdat straks alles verboden is krijg je 2 kampen die lijnrecht tegenover elkaar komt te staan....
Afgelopen jaar werden wij aangevallen door een Pool die vond dat wij in de avond geen vuurwerk af mochten steken. Wij deden niets verkeerd...
Aankomend oud & nieuw worden normale burgers aangevallen die CAT1 af aan het steken zijn. Daar durf ik mijn vingers voor in het vuur te steken. Een angstige gedachte!
GedaanKlik op de 3 bolletjes rechts en kies 'rapporteren'. Ik heb het ook gedaan, met als reden Haatdragend taalgebruik ofzo.
IK kijk er al niet meer naarIk kan die Rutte niet meer horen praten op TV