Event Gates of Detonation 276's

Check ik zie het! Bedankt voor de uitgebreide info. De Transbomber Champions Edition is dan inderdaad hetzelfde, die vind ik ook wel érg gaaf. Met z'n 2en aansteken is dan het makkelijkst denk ik.

Dat moet neem ik aan ook tegelijk? En de 2e compound is dan zo slim in elkaar gezet dat deze een vertraging heeft van ~1 minuut?

Je moet het reserve lont van de 1e compound ( zo dicht mogelijk beneden bij de tubes ) doorlonten met het hoofdlont van de 2e compound. Gewoon de lonten met een stukje tape met elkaar verbinden.

Dat klinkt niet heel moeilijk, en de reservelont gaat dan automatisch branden waardoor ze na elkaar aan gaan? Dat is beter dan het spektakel na een minuut 'pauzeren' om die andere compound aan te steken.

Dat klinkt niet heel moeilijk, en de reservelont gaat dan automatisch branden waardoor ze na elkaar aan gaan? Dat is beter dan het spektakel na een minuut 'pauzeren' om die andere compound aan te steken.

Misschien een tip om op dit forum en of youtube wat info in te winnen betreft doorlonten en compound boxen.

Deze is vgm alleen nog maag bij röder geschoten, was wel een productieversie. Hij presteerde naar mijn mening wel lekker, het is volgens de baas van röder zijn favoriet dus denk dat het wel goed komt id straat ja!

Heb dit blok in de vooravond geschoten en kan niet anders zeggen dan wauw.

Met bijna geen wind kwam er van alles uit de lucht vallen dus een paraplu was geen luxe geweest ;)
Maar wat een geweld weer, mooie opbouw en gaat helemaal los. naast de shots of anarchy en code red voor mij de top 3 van nieuwkomers dit jaar!

Helaas ben ik iemand die liever zelf kijkt dan filmt.... dus geen beeldmateriaal

Goedenavond allemaal, hierbij mijn straatvideo er zit een kleine onderbreking in de video, de overgang van compound 1 naar 2 verliep heel erg traag door dat we via de bovenkant de cakes hadden doorgelont

Deze doos was schitterend. Het was windstil toen we hem afstaken, wat vooral het goud ten goede kwam. Maar daardoor was de beleving ook heel erg gaaf, met name om de tempoversnellingen niet alleen te zien, maar ook goed te horen! Diverse box met veel afwisseling en veel effecten. Topper. Film volgt.

Hele mooie sierlijke box met dat goud en de willows, ook het effect van de red maroon en de neon maroon kwam goed door. De blinkers kon ik door het gebrek aan wind weer terugkoppen maar dat maakte het alleen maar mooier. Zeker een aanrader dit!

Back
Bovenaan