Event Cake No.3

Helaas had macet deze pot niet meer op voorraad om de event straat collectie compleet te maken.
De verkoper melde al dat de event serie heel goed werd verkocht.

Ik vond het nog steeds een topper! Grote boeketten met mooie kleuren en hij bleef maar doorgaan! Misschien dat een ander soort finale hem nog leuker maakte, maar zoals hij nu is is hij al geweldig:D

Super bak dit! wat een mooie heldere kleuren! erg mooie grote effecten met een doffe burstknal! tempo is mooi rustig zodat je er goed van kan genieten! en die w/shape tussendoor is erg leuk en mooi uitgevoerd! volgend jaar weer!

Wat een geweldige bak was dit weer zeg! Prachtig ronde effecten, heldere kleuren en een goede burst!
Echt geweldig!

1x Event cake 3

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie cake met harde burst, grote uitwerkingen en felle kleuren. Deze cake is zeker zijn geld waard.

9831060.fe078d25.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Ik vind dit ook regel recht een topper.
Afgaand op de filmpjes...
Had niet zo veel met rubro.
Maar dit jaar zit deze iig in me colectie!

Heb deze bak 2009/2010 meegemaakt op straat en ik kan je zeggen, een geweldenaar!
Absoluut dikke bak, dikke blinkers, palmen en dat gouden met rode blink is echt beeldschoon!
Een cake die de 55 euro helemaal waard is en met korting een cake die je niet kan laten liggen.

Deze ook maar eens een keer besteld, ziet er prachtig uit op film. Sowieso hele goede lijn dit, echt kwaliteitsvuurwerk.

Voor het eerst twee cakes uit deze lijn aangeschaft, de 5 en deze en ze waren allebei echt geweldig te noemen, wat gaan ze hoog wat trouwens het effect niet beinvloed want die zijn groot genoeg om die hoogte aan te kunnen. Volgend jaar zeker weer :)

Vond hem qua kleuren,een beetje tegenvallen. Kan ook zijn,dat ik net,een wat minder exemplaar had. Maar hij was minder,dan de vorige keer.

Ik heb deze cake gisteren aan het werk gezien bij de demo van Vechtweelde. Het was de laatste cake van de avond, en daarmee ook de duurste. Maar wat een domper! Ik ken deze cake niet goed genoeg om hem te vergelijken met andere jaren, maar naar mijn idee is deze cake ECHT geen 60 euri waard! De boeketten zijn véél te klein en hij schiet véél te hoog. De doorsnee standaard uitwerkingen daarbij zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Zo veel mooiers te vinden, óók binnen Rubro. Voor een tientje minder heb je de Rock the Show in huis; een topper van de bovenste plank! (Ok, totaal andere effecten, maar toch...)

Helemaal mee eens, gisteren deze ook mogen aanschouwen en totaal niet onder de indruk. De Rock the Show daarentegen, pfieuw. Dikke aanrader

De Event 3 heb ik gisteren ook gefilmd :

Ik stond steeds op dezelfde afstand, meter of 60 denk ik.

Blokje presteerde live goed.

Back
Bovenaan