Event Cake No.3

Deze heb ik afgelopen nacht ook gezien een paar straten verder op maar deze viel goed op door zijn mooie grote blink boekten kleuren waren ook mooi.
Misschien dit jaar maar proberen,als het nieuwe aanbod tegen valt.

Eén van de toppers van de avond, waar ik me lang op verheugd had. Mooie kleurcombi's in goeie afwisseling, harde bursts en vooral erg grote en prachtig ronde boeketten. Ontzettend van genoten!

Hierbij mijn filmpje van de Event Cake No.3, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

En nu vraag je je natuurlijk ook af wat er veranderd is aan deze cake.....wij ook, maar als je beide demofilms tegelijk afspeelt in de startpost.....dan zie je dat het tweede deel van de cake is gewijzigd. Er zit nu meer en verschillende kleuren in. Prima cake dit!

En nu vraag je je natuurlijk ook af wat er veranderd is aan deze cake.....wij ook, maar als je beide demofilms tegelijk afspeelt in de startpost.....dan zie je dat het tweede deel van de cake is gewijzigd. Er zit nu meer en verschillende kleuren in. Prima cake dit!

Maar als je kijkt naar het filmpje wat je hebt geplaatst en het filmpje erboven van Reverser uit 2014 zie ik geen verschil in de cakes :wink:

Ik vind er persoonlijk wat meer blauw inzitten en die beginnen ook wat eerder. Maar hij is vrijwel identiek idd. Die van de demo 2014 is wel wat anders. (ook niet veel btw).

Identiek of niet, het viel me nu weer (of pas) op hoe hard die burst van deze cake is. Enorm!
Cake die wat trager loopt, maar met die harde klappen en goeie kleuren is daarom wel wat langer relaxed genieten.

Back
Bovenaan