Event Cake No.2 [Uitloop 2020]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 902
Artikelnaam: Event Cake No.2
Aantal Schoten: 20 Schots
Netto Kruitgewicht: 300 gram
Effectomschrijving: Blue mine to golden crown with blue pearls, Blue mine with silver willow and blue pearls, Silver coconut crown with crackling as a finale
Verpakkingseenheid: 6/1
Richtprijs: € 39,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt prachtig! Dit is zeker weten een 'event cake'! Uiterlijk ziet er ook heel professioneel uit. En maar 300 gram! Ben heel erg benieuwd naar de prijs!

goeiedagschotel
wat een beest van een pot joh
mooie blauwe mines ,flinke burst zo te horen
en ook nog eens volle mooi afgewerkte effecten
een topper eersteklas

Laatst bewerkt:
zo dit noem je nog is een mooie blok!! toppertje staat op me lijstje! weet iemand ook een winkel die hem verkoopt in overijssel?

Mvg michel

Haha, wat een bak! Effecten zijn echt mooi, en die mines! Worden gewoon net zo hoog geschoten als het effect.

Mooi prijsje erbij en inladen die hap!

Waanzinnig deze cake, een absolute topper.!!!!
Mines to crown,willow in de prachtige kleuren blauw/goud en dan ook nog eens een super finale.!!!

Hij staat bij mij op het lijstje.!!

Is dit echt de film die bij de Nederlandse versie van deze cake hoort... Zo ja, wat een geweldig mooie effecten voor 15 gram per schot. Als je hier de nieuwe versie van Jorge JW... nog wat achter zou zetten had ik het zo geloofd! :bonk:

Nu nog hopen op een schappelijke prijs en een dealer in de buurt, dan zet ik hem ook op mijn lijst x 2 of 3 :D

erg mooie cake dit mooie mines met mooie grote boeketten in mijn favo kleur blauw en een mooie crown in het midden. de prijs is ook erg netjes voor dit product.

dit jaar heb ik een minder budget dus moet ik gaan kiezen tussen deze en de Sniper van Wolff. denk dat ik toch voor deze ga, net weer anders met zijn silver to blue erin..

Prachtige effecten hoor :)
De effecten lijken mooi groot op het filmpje, goede dosis blauw erbij en zo te horen behoorlijke burstknallen.
Alleen vind ik 42,50 wel een forse prijs voor een 20 schots - 300 grammer.
In die prijsklasse heeft deze cake veel concurrentie van andere producten, met meer schoten & kruitinhoud.
Ik wacht dan ook af of deze cake echt overtuigd op de demo's, voordat ik beslis of ik hem zal aanschaffen.
Voor mij dus nog een twijfelgevalletje...:rolleyes:

Ik vind het ook een topper. Alleen vind ik het tempo niet lekker, dus ik zou ze per 3 kunnen schieten... ik zet hem als optie op mijn verlanglijst :D

Wat een prachtige cake was dit zeg!
Heel erg breed, het tempo is inderdaad niet echt heel snel, wat ik persoonlijk een erg goed punt vind van deze cake. De effecten komen beter tot hun recht. Vond het daarom wel jammer dat ze per 4 werden geschoten. (2 van elke kant).

Wow wat een top kwaliteit,Deze cake bewijst maar weer eens dat gold & bleu de perfecte combo is. De blauwe parels met golden crown en golden willow pistils zijn prachtig uitgevoerd. De burst is lekker krachtig maar verstoord de effecten niet. En dan de finale die zeker mooi is,Maar naar mijn mening niet goed gekozen.Persoonlijk zou ik liever de laatste drie schoten,Terug zien in het thema blauw en goud. Maar goed,Een echte aanrader,En verdient een dikke 10

Werkelijk een prachtige cake dit met een hele goede combinatie van kleuren. Op film moeilijker vast te leggen dat blauw en goud, maar je ziet het wel en in het echt zie je het dus ook gewoon super goed.

Een absolute topper in mijn ogen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi filmpje!!!

Toch zie ik helaas weer een aardig verschil met het china filmpje... Waar die rode glitter nu ineens vandaan komt :bonk:. Ook begint een cake met de finale zo te zien...

Wel een mooie cake, zeker de goud met blauwe schoten, toch twijfel ik nog.
Ook omdat ik al redelijk veel goud met blauwe cakes heb (sniper, wodka blue, outrageous, camuro king, buffalo...). Weer die verdraaide kerstbonus maar afwachten :D

Kwalitatief een topper! Stuk voor stuk perfect uitgevoerde boeketten. Vooral dat blauw met die brocade is prachtig! Maar ik vind de cake te gemengd. Er zijn effecten bij elkaar gegooid die niet bij elkaar passen. Het werd met 4 cakes tegelijk echt een rommeltje. Mogelijk is dat met één cake in je eigen voortuin beter, maar desondanks ben ik bang dat het te veel een bont geheel wordt, zonder thema en structuur.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Gisteren meegemaakt en je weet echt niet wat je ziet!
Wat een topper is dit!
Hele grote gouden effecten die prachtig gecombineerd zijn met blauwe parels.

Jammer dat ik al een aantal cakes heb met goud, anders kwam deze er ook voor dit jaar bij:)

Back
Bovenaan