Event Cake No.2 [Uitloop 2020]

Ik vond hem zelf erg mooi! Echter vind ik de prijs er niet naar om deze aan te schaffen. €2 per schot vind ik voor deze cake gewoon te veel. Als je hem al besteld heb zou ik me zeker niet zorgen maken want hij presteert gewoon erg goed en is ook heerlijk om naar te kijken! Ik vind hem dus erg mooi, maar ben van mening dat er andere bijna gelijksoortige cake's te verkrijgen zijn voor rond de €25 met meer schoten. En dan bedoel ik bijvoorbeeld de Wodka Blue van Bon ondanks dat die geen crackling finale heeft lijkt hij er wel erg op.

Het is gewoon een baas van een cake.
Vooral in het begin van zijn tijd, rond 2009, waren de gouden palmen met blauwe parels erom heen echt waanzinnig. Nergens kon je ze echt vinden, het leek gewoon op de JW338 effecten.
Ze zijn nog steeds waanzinnig, maar qua beleving was het uniek dat effect, nu zitten ze in meerdere cakes verwerkt, minder uniek dus.
Laatste salvo is ook ziek!
Grote witte palmen en dikke crackling, dat valt goed op hoor in de straat!
Bij mij toen althans.

Laatst bewerkt:
Die van mij was echt super goed! Heerlijke brede boeketten met het goud en blauw, en een prima finale!

Hierbij mijn filmpje van de Event Cake No.2, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Volgens mij klopt het niet helemaal op het filmpje. Ik heb deze nog nooit gehad, maar op de demo is de tijdsduur beetje raar. En ook de effecten, zijn deze wel goed?

Aan de linkerzijde werd per ongelijk een verkeerde cake meegeschoten. Vandaar de afwijkende effecten en tijdsduur.

Vorig jaar afgeschoten met O&N, prachtige cake! Volle effecten die mooi blijven hangen + een harde burst. Dit jaar wederom in de collectie opgenomen

Vond hem ook een beetje een slappe bak, zat te twijfelen om de Event serie te kopen, Alle 5 voor 250,- maar heb nu al 3 cakes in het echt gezien waarvan er 2 tegenvielen. Die serie komt er bij mij niet in!

iemand hier afgelopen jaar ervaring mee is bij orthen maar 19.95 En het product filmpje daar ziet er uit als de cake die ik geweldig vind. Maar ben benieuwd of die nog een beetje goed is.

Wow wat was Rubro in 2009 zijn tijd ver vooruit want deze cake presteert nog zo waanzinnig goed en qua effecten doet hij niet onder van alle cakes uit 2019. Ik heb er weer van genoten en probeer hem voor dit jaar weer op te kop te tikken.

Wow wat was Rubro in 2009 zijn tijd ver vooruit want deze cake presteert nog zo waanzinnig goed en qua effecten doet hij niet onder van alle cakes uit 2019. Ik heb er weer van genoten en probeer hem voor dit jaar weer op te kop te tikken.
Is ie echt zo goed Torr?

Laatst bewerkt:
Inmiddels is deze cake helaas alweer een jaar uit het Rubro-assortiment, zoals dat voor al die originele Event No. cakes geldt.

Stevig aan de prijs en was niet helemaal blij toen ik zag voor welke prijzen je ook cakes kan kopen (was nét toen freaksites kende) maar in de straat deed deze het echt goed. Dikke beuker en mooie grote boeketten, deze lijn van Rubro is echt wel een toppertje. Erg jammer dat deze uitloopt zijn, had graag de andere nummers ook nog geprobeerd (film van nummer 5 volgt nog later). Trouwens aan de andere kant ook erb blij dat ik deze wel nog heb kunnen afsteken. Ik vind deze in lijn met Funke cakes, al betaal je ook gelijkwaardig. Ook doet dat sobere label ook goed aan de uitstraling van deze cakes, net of je prof koopt. Straalt uit dat het vooral om de inhoud gaat.

Back
Bovenaan