Event Cake No.2 [Uitloop 2020]

ja wat een geweldige bak is dit toch he. Deze kan ondanks zijn leeftijd, nog steeds de concurrentie aan met vele huidige cakes :)
Zit te twijfelen of ik hem dit jaar wederom aanschaf, want zal waarschijnlijk het laatste jaar zijn dat je hem nog ergens kunt krijgen.

ja wat een geweldige bak is dit toch he. Deze kan ondanks zijn leeftijd, nog steeds de concurrentie aan met vele huidige cakes :)
Zit te twijfelen of ik hem dit jaar wederom aanschaf, want zal waarschijnlijk het laatste jaar zijn dat je hem nog ergens kunt krijgen.

Ja dat kan ie zeker, en dat met maar 300 gram kruid hé. Als er had gestaan 500 gram hadden we het ook geloofd. Blijft toch altijd een dingetje die grammen, straatfilms blijven daarin echt belangrijk. Ik hoop dat de nieuwe cakes in deze lijn van dezelfde kwaliteit zijn.

Ja dat kan ie zeker, en dat met maar 300 gram kruid hé. Als er had gestaan 500 gram hadden we het ook geloofd. Blijft toch altijd een dingetje die grammen, straatfilms blijven daarin echt belangrijk.

Straatfilmpjes zijn eigenlijk de enige echte richtlijn, waar van je bijna altijd kunt uitgaan voor een goede beoordeling. Echter gaat het niet op met nieuwe producten, die we dan moeten beoordelen van het geschoten geworden op een winkeliersdemo. Maar ook daar komen nog wel eens samples naar voren.. helaas.

Ik hoop dat de nieuwe cakes in deze lijn van dezelfde kwaliteit zijn.

Ik hoop het ook, want de cakes van vorig jaar waren uitermate teleurstellend.

Volgens mij heb ik deze wel eens gehad, maar wel pas enkele jaren nadat die uit was gekomen. De reden dat ik hem kocht waren de o.a. lovende woorden hier.

Toen ik de cake afstak, was ik echter minder onder de indruk. Maar schijnt dat latere versies van deze Event Cakes wat minder werden en dat dat ook op het forum onderkend werd.

Volgens mij heb ik deze wel eens gehad, maar wel pas enkele jaren nadat die uit was gekomen. De reden dat ik hem kocht waren de o.a. lovende woorden hier.

Toen ik de cake afstak, was ik echter minder onder de indruk. Maar schijnt dat latere versies van deze Event Cakes wat minder werden en dat dat ook op het forum onderkend werd.
Het kan zijn dat je de Event Project NO hebt gehad. Die zijn hierna gekomen, en echt een stuk minder.

Back
Bovenaan