Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goud-blauw is een winnende combinatie. Dus logisch dat deze in menig assortiment voorkomt.
Leuk voor de consument die eindelijk eens die specifieke kleurcombi weet te bemachtigen. Voor de freaks die rondreizen of tig winkels in de buurt hebben slechts één van de vele blokjes met deze combinatie en er dreigt een beetje een overkill te gaan ontstaan van dit effect. Geldt ook voor knalbatterijen eigenlijk wel.
Gebeurt wel vaker bij de eventcakes, dat er andere kleuren in zitten. Zag ik op de demo ook al. Wel in positieve zin hoor Een ander kleurtje op zijn tijd is ook wel leuk
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Ze zijn erg licht en erg gevoelig voor deuken of scheuren. Vooral bij Event Cake 4 is dit het geval, die moet je echt goed met twee handen vast houden, anders valt hij uit elkaar waar je bij staat! De cakes zijn verder natuurlijk top, maar zoiets moet ook gezegd kunnen worden
Misschien een aandachtspuntje om op te letten, Wim?
Ik krijg het idee dat er verschillende batches in omloop zijn.
Heb afgelopen weken vier van deze dingen gezien, en alle vier waren ze anders qua tempo en boeketgrootte. Of toch de invloed van alle vocht van de laatste dagen?
Vanavond bij Vechtweelde gelukkig weer een échte gezien. En dan is ie prachtig....
Ik twijfel heel erg over deze cake. Het is echt een topper als hij goed geschoten word. Op de demo van vechtweelde vond ik dit echt een pracht cake maar nu ik hier filmpjes zie van hem dat de finale te snel schiet of dat de effecten soms erg klein zijn twijfel ik. Ik zoek nog een mooie cake voor 40 euro namelijk met goud effect. Iemand die trouwens de afmetingen weet?
Ik had hem in een project verwerkt en iedereen vroeg aan me welke cake het was iedereen was helemaal gek van de boeketten en zeker de finale geweldige dit jaar maar cake's uit de lijn proberen.