Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Ik vond deze erg goed presteren tijdens de demo dit jaar! Ik ga de gok nemen en wil hem hier in de straat zien. Wel de 2018 versie dan.

Kijk eens na mijn filmpje paar posten terug.
Was de jouwe zoveel trager of slechter dan.
Ik kon heel deze bak niet en had um lastminute gekocht voor 230e.
Voor dat geld vond ik het een tof ding!
Volgens mij was het ook.gewoon 30mm cakes en de eerste 4 cakes 25mm met meer schoten

Ter vergelijking voor die 230 euro heb je 12x Fairytailes van Evolution en dan 2 x een Yellow River als finale.. Er zit alleen niet een fantastische SHOW doos omheen zodat het meer lijkt dan het is.

Ik heb hem dt jaar ook gekocht.
Nu voor paar centen, dus kon hem niet laten staan.
Ben echt benieuwd hoe die in de straat is.

Van meerdere vernomen dat deze kwa boeket grootte wat tegenviel. Uiteindelijk voor de Tournament box gekozen die beter presteerd zover ik kan zien.

Heb in Haulerwijk 2x de Goliath gekregen, 2017-batch. Goed droog hopelijk!
Wat een enorme bakken trouwens!

Mijn 1000e bericht trouwens!:D

Mijn Allermooiste box! Bleef maar gaan niet normaal. En had iets van 18 boxen..
video volgt! Had de Goliath 2017 batch... jaartje drogen heeft hem goed gedaan.

Had er op basis van reacties van vorig jaar niet zoveel van verwacht, maar qua beleving en energie was dit de box van het jaar voor mij. Ging maar door en door. Alles zelf doorgelont, maar geen 1 seconde pauze of iets. Alleen de fluiters in cake 1 gingen horizontaal en daarna zelfs naar beneden. Dat was even schrikken, maar alles goedgekomen. De eerste 4 cakes zijn 20mm, maar toen ik die effecten zag wist ik dat het met de rest wel goed zou komen:D
Geniet van deze superbox in een kleine 3 minuten.

Ik snap de reacties in dit topic niet. Wat was dit een dikke box zeg! Hele harde burst en het was net een profblok zo met al die verschillende effecten en salvo's. Misschien een nieuwe versie dan? In deze staat komt ie er sowieso in dit jaar.

Iemand die kan bevestigen dat dit productie was? Lijk me haast wel als ie er al was in de collectie.

Ooh man, wat een bak was dit gisteren zeg. Echt enorm van genoten, bleef mar blazen dat ding. Deze moet er komen dit jaar, wat een prachtige box.

Zoals jullie in dit topic lezen was dit vorige jaarwisseling voor mij al de beste box (samen met Mega Willows), zie ook de video! Komt voor mij dus niet als een verrassing.

Ik vond 'm vorig jaar in de straat ook zeker niet tegenvallen! Volgens mij staat er ook nog een straatfilmpje van op mijn oude telefoon, ik zal die beelden binnenkort even online gooien. :thumbup:

Wat een rammer was dit! Een heerlijk blok met veel variatie in kleur, tempo, schietrichtingen, noem het maar op. Dit blok heeft echt alles wat consumenten vuurwerk te bieden heeft. Deze gaan we ook proberen te scoren!

Back
Bovenaan