Event box 4 season's

2 stuks geschoten en ze gingen werkelijk heerlijk! Volgend jaar veel minder losse cake's en alleen maar rammen met dit soort bakken.

Beste stuk vuurwerk wat ik dit jaar had en natuurlijk een filmpje, wind was gaan liggen en er was bijna geen regen :)

Ik had de metalen omhulsels moeten knippen met een gewone schaar begrijp nog steeds niet dat de schaar niet kapot is gegaan. ( De schaar is helaas wel wat botter geworden)

De kooi vond ik wel irritant omdat er wat scherpe metalen uitsteksels tussen zaten dus ik had mij besneden daardoor.

De pot zelf vond ik heel mooi. Het had lekker grote boeketten en heeft een redelijk snel tempo.

Ik had de metalen omhulsels moeten knippen met een gewone schaar begrijp nog steeds niet dat de schaar niet kapot is gegaan. ( De schaar is helaas wel wat botter geworden)

De kooi vond ik wel irritant omdat er wat scherpe metalen uitsteksels tussen zaten dus ik had mij besneden daardoor.

De pot zelf vond ik heel mooi. Het had lekker grote boeketten en heeft een redelijk snel tempo.

Besnijden zou ik toch op een andere manier doen dan met een kooi, maarja ieder zijn manieren :shocked:

Jammer dat ik deze box heb laten staan. Aangezien ik al een aantal cakes met soortgelijke effecten had, heb ik hem over geslagen... Maar daar was veel niet vang geleverd helaas.

Ook ik was erg tevreden over dit blok, mooie effecten en heerlijk tempo. Wel had ik hem ietswat veranderd, en vond ik de opbouw van mijn versie nog net wat lekkerder. BCAD uit mijn hoofd. Heb het ook op film:
De volgorde BCAD is inderdaad ook lekker als ik em zo op film zie.
Ik had gekozen voor ACBD. Die vond ik het mooist qua overgang.

De volgorde BCAD is inderdaad ook lekker als ik em zo op film zie.
Ik had gekozen voor ACBD. Die vond ik het mooist qua overgang.

Ik heb ook voor die volgorde gekozen (ACBD), ik had de volgorde BCAD ook overwogen, maar dan zat al het geweld aaan het eind.
Door A vooraan te laten staan heb je meteen alle aandacht om vervolgens ook weer met geweld af te sluiten, overigens had ik nog een Delicious Thunder (final edition) doorgelont aan het eind, om het spectakel kompleet te maken :devil:

Ik had er overigens twee tegelijk afgestoken, de hele straat was zijn eigen vuurwerk meteen vergeten! Niemand wilde geloven dat het legaal was :)

Leuk om te lezen al die reacties, en ook dat iedereen zijn eigen volgorde ervan maakt :) Reacties van de buurt kan ik me helemaal in vinden. Vooral cake A vond ik geweldig, continu doorstampen! Als ik mijn film nogmaals terug zie overweeg ik zelfs BDCA of BDAC als vette optie aan te kaarten :D

Wat een gave bak dit zeg, vond het persoonlijk de mooiste, beter nog dan de Immortal Gold!
Ik vind zelf de eerste cake met het groen en rood te vet om ermee te beginnen, dus die had ik als 3e in de doos gezet, ging daardoor helemaal zoals ik hem graag zie, ideaal!
Deze hoop ik volgend jaar weer te hebben!

Had ook deze doorlontbox. Vond het persoonlijk qua prijs kwaliteit de beste doorlontbox met redelijk wat afwisseling. Eigenlijk niet aan gedacht om de volgorde veranderen zoals sommige hier wel hebben gedaan. Volgend jaar ga ik dat denk ook maar eens proberen.

Wat een heerlijke rambak was dit! Ik vond hem beter dan de Immortal Gold
Hier m'n filmpje van afgelopen jaar wisseling, kijk in HD voor de beste kwaliteit

Dit klopt inderdaad, dit vertelden Karel en Ruud tijdens ons bezoek bij Rubro.
Hij zou dus nog beter/voller moeten worden, mag van mij, want ik vind het een geweldige box.
We zullen het zien.

Hierbij mijn filmpje van de vernieuwde Event Box 4 Seasons, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Back
Bovenaan