Event box 4 season's

Dat is zonde zeg, toch wel spijt dat ik deze niet eerder in het jaar heb besteld. Hopelijk dat er volgend jaar nog een paar exemplaren in de outlet komen te staan.

Balen dat deze eruit gaat! Was idd met 6 Elements en Immortal Gold bij 1e lichting cakeboxen en al die jaren een topper gebleven, net als de andere twee. Als je 'm nog nooit gehad hebt; doen!

Zo, dat is verrassend nieuws. Deze cakebox was inderdaad één van de eersten in Nederland en ik stond destijds echt versteld van de films van deze cakebox. Dat dát mogelijk was in Nederland. Zelf ook een aantal keer geschoten en, ik moet toegeven, de box misstaat nu nog steeds niet in menig collectie. Blijft een topper!

Alsof alles wat ons wordt ontnomen nog niet genoeg is. Gaan onze vrolijke vrienden der importeurs, ook nog steeds meer klassiekers en grondleggers voor de huidige cakeboxen/compounds trend, slachtofferen... :rolleyes:

Heel erg zonde, deze kan zoals al vaker gezegd nog prima mee in de huidige markt. Echter zal er bij Rubro een teruggang te zien zijn in de verkoop waardoor deze keuze gemaakt word. Uit commercieel oogpunt natuurlijk een geheel begrijpelijke keuze.

en de keuze is reuze, dus aankomend jaar heeft niemand het meer over deze box.

Ik weet overigens een plekje waar er nog 10 staan, binnenkort voor een hele leuke prijs te koop.

Heel erg zonde, deze kan zoals al vaker gezegd nog prima mee in de huidige markt. Echter zal er bij Rubro een teruggang te zien zijn in de verkoop waardoor deze keuze gemaakt word. Uit commercieel oogpunt natuurlijk een geheel begrijpelijke keuze.

en de keuze is reuze, dus aankomend jaar heeft niemand het meer over deze box.

Er werd gevraagd naar de reden en zoals jakhal het verwoord is precies waar het om gaat. Na bijna 10 jaar (introductie najaar 2011) is deze topper "slachtoffer" geworden van de nodige vernieuwingen in het assortiment.

Toch een geluk dat ik er nog 1 heb staan, de eerste ooit dus mooi genieten van een klassieker! Heeft deze box het toch erg lang volgehouden, als je ziet hoeveel nieuws er bijkomt kan het haast ook niet dat er oude producten geschrapt worden.

Kan me deze heel goed herinneren. Samen met de Immortal Gold de eerste doorlontboxjes die ik gehad heb. Blijft een leuk ding, zonde dat hij eruit gaat!

Dit was wel 1 van de enige goede 30mm producten van Rubro vandaag de dag, voor mijn gevoel zijn daar geen nieuwe voor in de plaats gekomen.

Aj, dat is wel heel erg zonde zeg. Dit was inderdaad 1 van de allereerste complete boxen in NL. Heb er in al die jaren ook redelijk wat van gestookt, en iedere keer was het weer meer dan genieten.

:bonk: wat had ik me verheugd op deze bak, zou hem voor het eerst in de collectie hebben dit jaar. Gelukkig kunnen we nog genieten van de mooie films, doorgeschoven naar volgend jaar helaas nog een jaar opwachten.

Wat zou voor dit mooi stuk vuurwerk een redelijke prijs zijn? Want ik weet nog een plek waar men er nog 6 stuks van heeft staan. :)

Back
Bovenaan