Event box 4 season's

Best leuke prijzen daar in de Outlet overigens. CEO voor 8 tientjes (= Big Momma). Wckd six ook nog voor een mooie prijs :D

Maar dat even terzijde.

Zeker.

Dus, twijfel twijfel twijfel, ook logistiek even de overwegingen gemaakt. Ja, toch maar doen! Opnieuw ingelogd... Uitverkocht!!

Jammer, had een aardig lijstje erbij geraapt, maar ging dan wel echt voor deze.
Helaas, pindakaas, dit was de laatste kans om hem aan te schaffen denk ik.

Vond het bijzonder hoe lang deze nog bleef staan. Er waren al een paar evolution blokken weg en ook een lesli 30mm blok (tokyokido) die ik juist minder vond dan de 4 seasons voor vrijwel dezelfde prijs dus ik wist zeker dat deze op het punt van uitverkocht stond.

Toevallig heb ik ze vanmiddag gemailt:

Beste Bull

Wanneer is jullie vuurwerk webshop geopend? en het laatste jaar voor het verbod, hadden jullie een vw koopavond ipv demo. Staat dit jaar ook zoiets op de planning?

Mvg

Had deze met een dagaanbieding voor 99 euro kunnen scoren. Deze had ik al eerder eens willen hebben. Blij dat ik hem gekocht had. Toppertje hoor en presteerde rond 22:00 goed tijdens een stevig windje hier.

Wat blijft het toch een heerlijke bak. Alleen wel typisch dat ik het vroegah een echte tempobeul vond en het nu meer een box om rustig van te genieten is. Tijden veranderen blijkbaar.

Wat blijft het toch een heerlijke bak. Alleen wel typisch dat ik het vroegah een echte tempobeul vond en het nu meer een box om rustig van te genieten is. Tijden veranderen blijkbaar.
Precies dit.
Prachtige box in de beginjaren, nu een oudje die ergens in het middemsegment bungelt.

Back
Bovenaan