ddfirework
VWC lid
Dit blijft een fenomenale box, echt een top ding!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gouwe Ouwe maar afgelopen jaar toch pas voor het eerst gehad.
x2, twijfelde nog om deze bij Haokan te halen, maar ga toch overslaandeze heeft toch op jou film flink in geleverd , tempo en boeket grote was een aantal jaren terug veel beter .
x2, twijfelde nog om deze bij Haokan te halen, maar ga toch overslaan
Inderdaad, ik vond hem prima hoor en zou hem zo weer kopen. Goede burst en prima boeketgrootte.Blijf m nog steeds goed vinden. Op film kom het toch altijd anders over dan in realtime.
Doet t ook goed bij publiek?Je ziet ook duidelijk op de film van Madmax dat de afstand groter is dan hoe je er normaal bij staat in de straat en ook de belichting van het filmpje doet afbreuk er aan. Het blijft zo te zien gewoon een fenomenale box die al jaren in mijn ogen bij de toppers hoort onder de cakeboxen.
Doet t ook goed bij publiek?
Ik heb de 6 elements maar vraag me af of deze genoeg afwisseling heeft om deze er nog bij te nemen voor 80,-
Is deze 1.2 inch?
Is deze nog ergens te krijgen in regio Den Haag en of Gorinchem?
kan hem echt nergens vinden
Helaas is deze uit het Rubro-assortiment. Daarmee nemen we afscheid van destijds zo'n beetje de allereerste echte cakebox die we in NL hadden. Veel plezier aan beleefd!