Event box 4 season's

Het blijft een topbak..
Nu voor het 4e jaar op rij en dit jaar komt hij er weer bij..
In dit filmpje heb ik als finale de Zena Sky High Whistle..

Je ziet ook duidelijk op de film van Madmax dat de afstand groter is dan hoe je er normaal bij staat in de straat en ook de belichting van het filmpje doet afbreuk er aan. Het blijft zo te zien gewoon een fenomenale box die al jaren in mijn ogen bij de toppers hoort onder de cakeboxen.

Je ziet ook duidelijk op de film van Madmax dat de afstand groter is dan hoe je er normaal bij staat in de straat en ook de belichting van het filmpje doet afbreuk er aan. Het blijft zo te zien gewoon een fenomenale box die al jaren in mijn ogen bij de toppers hoort onder de cakeboxen.
Doet t ook goed bij publiek?
Ik heb de 6 elements maar vraag me af of deze genoeg afwisseling heeft om deze er nog bij te nemen voor 80,-

Doet t ook goed bij publiek?
Ik heb de 6 elements maar vraag me af of deze genoeg afwisseling heeft om deze er nog bij te nemen voor 80,-

Heel goed ja en als ie op een demo wordt geschoten dan is het vaak ook de dikste bak van de demo. Keiharde burst, grote en mooie boeketten en in mijn ogen zeker genoeg afwisseling voor een 100sh box.

Is deze nog ergens te krijgen in regio Den Haag en of Gorinchem?
kan hem echt nergens vinden

Helaas is deze uit het Rubro-assortiment. Daarmee nemen we afscheid van destijds zo'n beetje de allereerste echte cakebox die we in NL hadden. Veel plezier aan beleefd!

Helaas is deze uit het Rubro-assortiment. Daarmee nemen we afscheid van destijds zo'n beetje de allereerste echte cakebox die we in NL hadden. Veel plezier aan beleefd!

Flink balen. Wat is hiervan de reden? Was -inderdaad- ook een van mijn eerste cakeboxen, samen met de Immortal Gold.

Deze heeft jaren op mijn shortlist gestaan, maar op één of andere manier is het er nooit van gekomen. Eeuwig zonde.

Back
Bovenaan