Event box 4 season's

Wat blijft dit toch een kanjer van een box. Zit net dit filmpje te kijken en ik denk dat deze na jaren afwezigheid maar weer eens in de collectie moet komen....

Tot op de dag van vandaag heb ik deze nog steeds niet gehad. En daar moet dit jaar maar eens verandering in gaan komen, denk ik. Op de een of andere manier 'vergeet' ik deze altijd..
Staat hoog op de wish-list in elk geval :)

Tot op de dag van vandaag heb ik deze nog steeds niet gehad. En daar moet dit jaar maar eens verandering in gaan komen, denk ik. Op de een of andere manier 'vergeet' ik deze altijd..
Staat hoog op de wish-list in elk geval :)

Zeker doen Beast,krijg je absoluut geen spijt van,wat een dikke bak is dit!

Inderdaad, zeker veilig stellen als je de kans krijgt. Na al die jaren draait hij nog met gemak mee in de top qua boxen.

Ik kan bovenstaande reacties alleen maar beamen. Afgelopen jaar zat deze weer in de show verwerkt en hij viel zoals altijd weer op. Mooi variatie in het tempo, effectgrootte is prima in orde en kan daardoor nog steeds mee met de nieuwe serie boxen op de markt!

Ik heb deze maar 1x gehad. Blijft een goede bak, maar persoonlijk vind ik het (te) veel geld voor een bak die snel is afgelopen. Op de meeste filmpjes een minuut, bij mij minder dan dat. Effecten waren wel indrukwekkend, want bak staat me nog bij.

Deze en Snow Storm I staan me van laatste 2 jaarwisselingen nog 't meest bij, beiden giga boeketten en burst, en bij deze de snelheid ook nog indrukwekkend. Toppertje, zal altijd blijven jeuken om deze weer te nemen.

Ja ook hier staat hij dit jaar in de straat, ben er erg benieuwd naar deze stond al aardig wat jaren op me lijst!

Inderdaad een beetje laat. Maar ik gok dat je de beste kans maakt op een mooie prijs voor deze box in Leeuwarden. Freakwinkels.

Ik heb m ook weer. Laat besteld en voorgaande jaren iedere keer uitverkocht maar dit keer zit ie er weer bij hoor😍

Helaas was de 6 elements hier niet meer te krijgen, jammer want die was al jaren vaste prik in de collectie.

Ook deze box weer geschoten. Wat een geweld weer in de straat. Heerlijke grote boeketten en hij ging vlekkeloos achter elkaar door. Wederom topspul en hij staat alweer genoteerd voor volgend jaar.

Back
Bovenaan