Event box 4 season's

Ik had hem voor het eerst.. En zeker geen spijt van.
Wat een topbox!! Volgend jaar komt hij er zeker weer bij.
Ik heb er wel als finale 3X de Gravity achter geplakt.. en dat was een succes :cool:
(jammer dat je door de mist niet alle boeketjes goed zag)

Deze box heb ik elk jaar en stelt mij nooit teleur. Dit maal 2 tegelijk geschoten (wel kijken in HD):

Laatst bewerkt:
Deze box voor het eerst besteld.
Hopen dat hij niet tegenvalt over 10 maanden :)

Ik verwacht niet dat de 4 seasons je teleur gaat stellen. Integendeel, ik denk dat de 4 seasons overweldigend is. Dat vond ik hem namelijk op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal in december 2016. Had tot dan toe de 4 seasons nog niet live gezien, maar die heeft wel indruk gemaakt kan ik je vertellen. Tempowisselingen, geweldige burst, prima boeketgrootte en goed uitgevoerde effecten. Kortom, prima aankoop.

Dit jaar ook voor 't eerst hier. Al een aantal jaren op mijn wensenlijstje, maar heb nagenoeg alle andere boxen wél geschoten en deze niet.. Ben benieuwd, gaat per 2 iig :D

Dan hebben jullie alvast een geweldige aankoop gedaan. Deze box is vanaf het eerste jaar dat ie er is steengoed. Heb hem al heel wat keren gezien, zowel in de straat als in shows/demo's, maar iedere keer weer is het genieten geblazen met deze box.

Ook hier de 4 seasons al jaren achtereen in mijn collectie. Het is een topper op alle fronten. Ik schiet hem wel steevast in volgorde BCAD omdat ik die persoonlijk mooier vindt.

Ik heb deze box nog nooit live gezien, maar het ziet er veelbelovend uit moet ik zeggen. Elk jaar komt ie er eigenlijk niet omdat ik net even teveel twijfel over de diversiteit. Dan maak ik andere keuzes, en achteraf denk ik toch weer; had ik 'm toch moeten kopen? De laatste video is ook weer top, maar nog steeds niet overtuigend genoeg om hem meteen af te rekenen...

Ik heb deze box nog nooit live gezien, maar het ziet er veelbelovend uit moet ik zeggen. Elk jaar komt ie er eigenlijk niet omdat ik net even teveel twijfel over de diversiteit. Dan maak ik andere keuzes, en achteraf denk ik toch weer; had ik 'm toch moeten kopen? De laatste video is ook weer top, maar nog steeds niet overtuigend genoeg om hem meteen af te rekenen...

Je moet hem toch een keer proberen hoor, echt de moeite waard!

Totaal anders dan de transbomber, maar heb hem er ieder jaar weer bij. En elk jaar is het weer zwaar genieten met de box. Is en blijft een topper.

heb de transbomber nog niet gehad, maar heb van de 4 seasons afgelopen jaar erg genoten. Mooie grote boeketten met een goede burst.

Klopt helemaal..
Misschien de Transbomber achter de 4 Seasons plakken :cool:

Dit zijn de reacties waarvoor ik op dit forum rondhang. Ik zie het helemaal voor me... om 00:00 uur deze twee boxen achter elkaar aan lijkt me waanzinnig (op basis van de beelden dus)!

Back
Bovenaan