Event Best of Power Box No.1 & No.2

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 870
Artikelnaam: Event Best of Power Box No.1 & No.2
Bruto Gewicht: 17500 gram
Netto Kruitgewicht: 2800 gram
Aantal Schoten: 2 x 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Unieke compound actie! Scoor de tweede compound nu voor half geld!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €240,00
Voorverkoopprijs: €199,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpjes van deze nieuwe 2 nieuwe compounds gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2019:

Op de demo kwamen ze erg goed over vond ik, heb deze beide boxen dan ook besteld. Zeer benieuwd naar.

Hier de productieversie van de Event Flash Willow Power, geschoten op de Röder demo van vorige week (12-10)!

Bij Rubo vinden ze het blijkbaar moeilijk om de zelfde cakes af te steken..
Heb nou al een paar filmpjes gezien waar de cakes naast elkaar verkeerd getimed zijn en zelfs andere effecten toonde :bonk:

Bij Rubo vinden ze het blijkbaar moeilijk om de zelfde cakes af te steken..
Heb nou al een paar filmpjes gezien waar de cakes naast elkaar verkeerd getimed zijn en zelfs andere effecten toonde :bonk:

Dat ligt niet aan Rubro maar aan de ingehuurde Bezigers en/of de Chinees die cakes verkeerd gelabeld heeft...

Iemand real life foto's van deze dingen? Even groot als de Immortal Gold / 4 Seasons?
De prijs is goed, maar het punt is dat er teveel boxen zijn met dit soort effecten. Het moet wel en beetje boeiend blijven.

Zag deze net op Facebook voorbij komen voor €65 per stuk. Mooie boxen voor dat geld.

Zeker als de boxen in salvo's beginnen te schieten zijn ze best in orde, het verbloemt iig dat de effecten best snel verwaaien en komen ze best behoorlijk agressief over.

Vanavond gezien op demo bij Plaggemarsch. Vergeten te filmen helaas. (Sorry ... )
Waren echt prima. Grote effecten en harde burst. Komt vast nog een film van andere aanwezigen.

Dik in orde ik heb ze gewoon in 1 deel gelaten. Grote boeketten en dikke burst!! Demo Plaggenmarsch 2019. Flash willow 100sh begint ie mee!!

Laatst bewerkt:
Gister ook de flash willow gezien en ik vond het een prima bak. Elke 25s hebben een andere kleur willow welke prima uitgewerkt is en ook de burst mag er wezen.

Back
Bovenaan