Event Best of Power Box No.1 & No.2

Ik heb deze gekocht maar nu in één doos ontvangen waar ze schijnbaar samen in zitten. Maar het zijn gewoon 8x 25sh cakes die zijn doorgelont. Klopt dit wel? De tubes lijken me ook veel kleiner dan dat wat je op de foto's ziet waarmee ze adverteren. Nu kan je niet altijd alles aan die foto's zien.

Ik ging er inderdaad ook vanuit dat het 2 losse compound zouden zijn, mar het is nu een compound van 200sh. Dikke prima, ik ben benieuwd.

Ik heb de mijne opgehaald bij de Driesprong in Zoetermeer. Ze waren uit de grote doos gehaald en per 4 aan elkaar gemaakt met tape. Ik heb nu min of meer 2 compounds, maar heel bijzonder om dat op deze manier mee te geven.

Ik heb de mijne opgehaald bij de Driesprong in Zoetermeer. Ze waren uit de grote doos gehaald en per 4 aan elkaar gemaakt met tape. Ik heb nu min of meer 2 compounds, maar heel bijzonder om dat op deze manier mee te geven.
Dit lijkt mij juist correct. Met 2800gr mag dit niet als één doorgelont geheel verkocht worden

Ben benieuwd, had hem zeker niet gekocht als ze deze doos zo hadden getoond. Maar de uitwerking mag me verbazen. Het is een aardig bedrag nog voor deze box

Die van mij waren netjes door gelont zonder tape en zaten in de doos.
Heb er maar 1 afgestoken van wege de mist , maar wat een bak is dit zeg.
Effecten waren mega groot misschien wel groter als een triplex box..

Die van mij waren netjes door gelont zonder tape en zaten in de doos.
Heb er maar 1 afgestoken van wege de mist , maar wat een bak is dit zeg.
Effecten waren mega groot misschien wel groter als een triplex box..

Werd geleverd in een langwerpige doos, maar wel als twee afzonderlijke cakeboxen.
Dus box no. 1, 4 cakes, gelabeld van 1 t/m 4, daarna een kartonnetje ertussen en direct ernaast box no. 2, 4 cakes gelabeld 5 t/m 8. Beide cakeboxen waren NIET aan elkaar doorgelont als één grote compound en kon je beide uit de langwerpige kartonnen doos halen omdat beide cakeboxen op een eigen plankje waren gelijmd.

De burst: loeihard en de effecten GROOT! Absoluut tevreden mee.

Bij cakebox nummer 1 ging het laatste salvo met schoten jammer genoeg niet af. Dat was wel een kwaliteitsissue.

Werd geleverd in een langwerpige doos, maar wel als twee afzonderlijke cakeboxen.
Dus box no. 1, 4 cakes, gelabeld van 1 t/m 4, daarna een kartonnetje ertussen en direct ernaast box no. 2, 4 cakes gelabeld 5 t/m 8. Beide cakeboxen waren NIET aan elkaar doorgelont als één grote compound en kon je beide uit de langwerpige kartonnen doos halen omdat beide cakeboxen op een eigen plankje waren gelijmd.

De burst: loeihard en de effecten GROOT! Absoluut tevreden mee.

Bij cakebox nummer 1 ging het laatste salvo met schoten jammer genoeg niet af. Dat was wel een kwaliteitsissue.

Ik had 2 losse doosjes met daarin 4 cakes

Had deze box gewonnen bij de Rubro actie (https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?56000-WINACTIE-Wij-geven-3-Rubro-boxen-weg) en was er erg blij mee ;)

DSC_0251.jpg

DSC_0252.jpg

DSC_0255.jpg

PS: de video is niet al te best gelukt, mijn zus was aan het filmen en ik optimaal aan het genieten van deze box :)

Prachtige box maar vroeg me wel af waarom er geen dikke finale in de box zit. je ziet op film vanaf 1:03 dat de cake begint te versnellen maar zakt daarna weer in? Op de cakes zitten stikkertjes met nummers geplakt, ik heb cake 4 met 5 verbonden, zoals zou moeten. maar is hier misschien een fout gemaakt waardoor cake 5 eigenlijk cake 8 (dus de laatste) had moeten zijn zodat je een dikkere finale hebt?

Ziet er prima uit, film is goed gelukt hoor, bedankt voor het delen!
Snap je opmerking er ook goed bij, die ene cake zou het prima doen als finale. Wellicht hebben anderen dezelfde ervaring of kunnen die juist bevestigen dat ie aan het einde hoorde. :)

Ziet er in ieder geval goed uit qua kwaliteit, variatie en boeketgrootte, leuke box van Rubro.

Vanaf de importeursdemo in augustus (waar die niet opviel) is deze steeds meer gaan opvallen. Alleen nr. 2 heb ik nu in verschillende tempo's gezien. Bij de demo van Huisman was het echt een finalebox die in 1 keer leegblies. Hier zie ik salvo's. Maar voor 148,50 is dit een mooie set hoor!

Kan me deze niet heel goed herinneren, viel deels in de mist en er schoten nog wat andere producten door heen. Maar zo op films te zien is dit echt een prima box van Rubro, die kan dus ook gewoon voor dit jaar weer op de lijst.

Zo, op bovenstaande film van Simmien ziet dit er erg goed uit zeg! Lijkt mij een topper van de bovenste plank, zeker met die actie vanuit Rubro een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wat betreft de verdeling qua cakes is er misschien een fout gemaakt met de nummering; het lijkt dat cake 5 een finale cake is. Desalniettemin komt hij nog steeds erg fijn over!

Ik had deze ook. Echt voor het geld vind ik het prima compoundjes! Ook de burst was dik in orde. Het publiek begon zelfs bij deze 2 dozen al te klappen.

Hele dikke dubbele box dit hoor! Komt op film erg goed over. Zelf kan ik hem ook niet meer zo goed herinneren mede door de mist en ook doordat ik deze gelijk met andere boxen wegschoot...Maar zet hem wederom op de lijst iig!

Back
Bovenaan