Event Best of Power Box No.1 & No.2

Ik vind het relatief stil rondom deze boxen. Spreken mij sinds introductie eigenlijk al aan en met sommige freakprijzen nu al helemaal interessant. Gaan er dit jaar hopelijk wel komen!

Ik vind het relatief stil rondom deze boxen. Spreken mij sinds introductie eigenlijk al aan en met sommige freakprijzen nu al helemaal interessant. Gaan er dit jaar hopelijk wel komen!

Ben het met je eens. Ik heb ze voor de normale prijs gekocht, 100 of 150€,- en het zijn echte toppertjes.

Wij hebben hem ook weer 2 keer besteld en gaan ze beide in het 18:00 showtje schieten. Vind het ook mooie boxen die goed te betalen zijn.

Voor de prijzen waarvoor ze worden aangeboden zijn het inderdaad echte toppers. Komen er dan ook zeker bij!

Blijft een mooie bak. Maar die foto's doen meer op dit moment, wat ben ik toe aan nieuwe collectie foto's zeg.

Ik heb deze in een compilatie voorbij zien komen, en dit zijn een van mijn favoriete 25mm 100 shots blokjes momenteel. Goed tempo, diverse effecten, ramt aardig door.

Blijft een leuke combideal inderdaad, kijken of deze dit jaar te scoren valt.

Waren idd zeer goede bakjes. Zelf ook gehad. Wordt veelal als één langwerpige doos geleverd. Niet in de vorm van 2 aparte bakken. Binnenin misschien wel, maar dat ben ik vergeten. :)

Voor de prijs die ik ze onlangs langs heb zien komen, niet meer waard. Kan je ze krijgen voor rond de €125,-; doen zou ik zeggen.

Back
Bovenaan