Wim heeft hier ook van alles beloofd wat hij niet is nagekomen, logisch dat hij zich niet meer durft te vertonen.
Wim post niet meer namens Rubro, al maanden niet meer en dat is ook gemeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wim heeft hier ook van alles beloofd wat hij niet is nagekomen, logisch dat hij zich niet meer durft te vertonen.
Beste leden,
Ik vind dit persoonlijk een van de betere importeurs
Ga zo door rubro!!!
Waarom krijg ik toch zo'n vreemd gevoel dat ik morgen zwaar teleurgesteld zonder geld en nu waarschijnlijk zonder vuurwerk kom te zitten, communicatie tussen mij en de dealer is al niet best, als dat door loopt naar rubro toe dan ben ik er voorgoed klaar mee.Krijg net bericht van de dealer er zijn producten nog niet geleverd van rubro. Heel vervelend voor de verkoper moet nu iedereen gaan bellen die rubro producten besteld hebben of ze na 15:00 uur kunnen komen.
hindoerol al 8 jaar? Rubro viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan.
dus kom nu niet met zo,n raar verhaal man,en een post met vele fouten.
waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen een beetje tegen rubro vuurwerk/
ik heb helemaal niks tegen Rubro wordt zelfs voor mij het eerste jaar. ik heb 4 doorlontboxen dus ben zelf er benieuwd.
vind het wel jammer dat als je het eerste jaar Rubro hebt je meteen krijgt te horen er zijn producten niet geleverd. dit was ook op de vuurwerkdemo waren ook een aantal producten van Rubro niet aanwezig. ik denk dat mijn dealer volgend jaar toch eens gaat kijken bij een andere dealer is natuurlijk een slechte start.