Ervaring met Rubro Vuurwerk

Ik lieg trouwens, heb meer van Rubro dit jaar; Heavy Legends serie, 4 seasons en Nachtpracht! Die laatste is wel een top bakkie!

Beste leden,

Ik vind dit persoonlijk een van de betere importeurs
Ga zo door rubro!!!

Als rubro zo door gaat dan hebben ze volgend jaar wel een aantal klanten minder, en dan bedoel ik niet alleen de mensen die het kopen, maar ook de verkopers. Sommige zitten nog te wachten op artikelen, beetje laat he als de mensen morgen al de bestellingen komen halen.

Ik krijg sterk het idee dat ze te snel groot zijn geworden en daar niet goed mee om kunnen gaan. Het is makkelijker om groot te worden ... etc.

Krijg net bericht van de dealer er zijn producten nog niet geleverd van rubro. Heel vervelend voor de verkoper moet nu iedereen gaan bellen die rubro producten besteld hebben of ze na 15:00 uur kunnen komen.

ja mijn ervaring met rubro

afgelopen jaar aantal producten van rubro gehad en was er niet tevreden over vond de boeketten erg klein.
Verder dat sample gedoe vind ik niet zo erg maar wat ik dan erg vind is dat je aan de llinkerkant 2 schiet of meer ?? en aan de rechterkant 1 dus vandaar had ik mischien ook al een oordeel klaar.
Verder over de logistiek daar heb ik geen mening over want weet niks over de afspraken tussen importeur en hun klanten

ik geef rubro dit jaar nog een laatste kans heb de four seasons toch nog erbij besteld en hoop zo dat ze er niet aan hebben gesleuteld
en o ja niet geheel onbelangrijk.. vind de prijs/kwaliteit van geen kant kloppen

Krijg net bericht van de dealer er zijn producten nog niet geleverd van rubro. Heel vervelend voor de verkoper moet nu iedereen gaan bellen die rubro producten besteld hebben of ze na 15:00 uur kunnen komen.
Waarom krijg ik toch zo'n vreemd gevoel dat ik morgen zwaar teleurgesteld zonder geld en nu waarschijnlijk zonder vuurwerk kom te zitten, communicatie tussen mij en de dealer is al niet best, als dat door loopt naar rubro toe dan ben ik er voorgoed klaar mee.
Eerste jaar rubro en dan maar gelijk het laatste, had ik maar niet zo inhalig moeten zijn en gewoon naar de duurdere winkel moeten gaan.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zullen we maar zeggen.

Ik vernam ook al ergens dat de communicatie dealers en rubro niet geheel optimaal zou zijn, hoe kan het?
2 jaar geleden (of was dat vorig jaar) uitgeroepen tot dealer vh jaar op verschillende fora's en nu compleet niks meer. Hoogmoed?, arrogantie? zeg het maar.

Ik bestel al redelijk lang bij een dealer van Rubro, en inderdaad zie ik de prijs/kwaliteit verhouding steeds harder achteruit gaan. Er zijn echter nog wel een paar leuke producten. Ik heb verder nooit last van niet geleverde producten, ik ken ook iemand bij vuurwerkdiscount en die heeft ook geen klachten over rubro...

Zou heel goed kunnen, dat zijn dus dingen waarin ik me niet in verdiep wat betreft het vuurwerk gebied ;) Maar ja, ze kunnen het dus wel XD

Ik ga er vanuit dat alles wel geleverd word. en ik ga er ook vanuit dat er anders toch zeker een vervangend product geleverd word bij de bestelling.
Maar ja we gaan het morgen zien. Ik ga zelf helpen bij mijn dealer dus vraag meteen morgen vroeg wat niet geleverd is.

Ik heb dit met alle producten van welk merk dan ook.Dus ook Rubro. Ze komen als een komeet binnenknallen.(Als het dan ook top is) Goed voorbeeld is Bonfireworks. Maar helaas lijkt het wel of het dan na 2 3 jaar gedaan is met de kwaliteit. Er zit niet echt veel continuiteit in wat dat betreft.
En da's best wel jammer.:wink:
Uitzondering op de regel, vindt ik ondanks de pech die ze dit jaar hebben is Royal Fireworks.:D

hindoerol al 8 jaar? Rubro viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan.
dus kom nu niet met zo,n raar verhaal man,en een post met vele fouten.

Rubro bestaat al langer dan 5 jaar. ik heb hier een folder liggen uit 2005 waar de masterline collectie al in staat. En het buurtpakket voor maar 75 eurootjes (toen nog 200gram per pot).

waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen een beetje tegen rubro vuurwerk/

ik heb helemaal niks tegen Rubro wordt zelfs voor mij het eerste jaar. ik heb 4 doorlontboxen dus ben zelf er benieuwd.

vind het wel jammer dat als je het eerste jaar Rubro hebt je meteen krijgt te horen er zijn producten niet geleverd. dit was ook op de vuurwerkdemo waren ook een aantal producten van Rubro niet aanwezig. ik denk dat mijn dealer volgend jaar toch eens gaat kijken bij een andere dealer is natuurlijk een slechte start.

ik heb helemaal niks tegen Rubro wordt zelfs voor mij het eerste jaar. ik heb 4 doorlontboxen dus ben zelf er benieuwd.

vind het wel jammer dat als je het eerste jaar Rubro hebt je meteen krijgt te horen er zijn producten niet geleverd. dit was ook op de vuurwerkdemo waren ook een aantal producten van Rubro niet aanwezig. ik denk dat mijn dealer volgend jaar toch eens gaat kijken bij een andere dealer is natuurlijk een slechte start.

Dat is helaas ieder jaar weer de vraag. Gaan ze in dit geval Rubro het dit jaar weer waar maken. Is geen Vuurpijl op te trekken.:wink:

Back
Bovenaan