Ervaring met Rubro Vuurwerk

Dat is helaas ieder jaar weer de vraag. Gaan ze in dit geval Rubro het dit jaar weer waar maken. Is geen Vuurpijl op te trekken.:wink:

och ja als het later geleverd word vind ik niet erg als ik het maar krijg en de kwaliteit maar goed is.
Wat ik zelf ook denk is dat vorig jaar tegen viel door het weer.
als ik nu bv zelf 2 pack extreem terug kijk op youtube van vorig jaar denk ik ook mmm valt tegen. maar als ik dat terug denk aan oud en nieuw vond ik hem erg goed.

ik ga het zien ik heb de immortal gold, Golden tarantula, 4 seasens, starpalm, tevens heb ik HvL 16/49 en ready to rumble, maar ja heb ook nog Cross Marijn hoogmoed 4 stuks, Marijn down-under, glittering skies vittali. dus komt wel goed denk ik

Haha, verwacht daar maar niet teveel van. Vrouwtje van mij vind dat vuurwerk maar helemaal niets. Tis maar goed dat ze niet weet hoeveel er morgen weer in de auto gestouwd wordt.:D

Klinkt meer als stemmingmakerij van een paar leden.
Heb zelf een aantal grote cakeboxen gekocht, ben benieuwd.

nee hoor geen stemmingmakerij de leden ondervinden dingen en die zetten ze op het forum neer
ik ben toevallig ook niet tevreden over rubro maar ik gun iedereen meerdere kansen want er kan altijd wat misgaan.
daarom heb ik dit jaar niet veel maar toch een four seasons en een aantal eventcakes besteld

ik heb geluk die van mij het zelf helemaal top vind gaat zelf ook halen woon bij Duitsland in de buurt gaat ze halen voor 100 euro voor in de voor avond dus ik hoop dat ze nu ook wilt filmen.

Maar goed ik heb het eerste jaar rubro en een aantal andere producten ik denk dat het me allemaal wel mee gaat vallen komt goed. als het weer maar goed is hahahaha....

@bjorn

het zal ook wel allemaal goed komen en misschien bekijk ik het ook een beetje vanuit een negatief standpunt maar daar heeft rubro ook zelf aan meegedaan dat mensen het zo bekijken

het is natuurlijk een opstapeling van dingen die zijn gebeurd

het sample gebeuren natuurlijk, het schieten van meerdere tegelijk wat toch een vertekend beeld geeft, de producten aanpassen, producten die je in de straat heb staan die totaal niet lijken op de producten van de productfilmpjes

en dan nu ook nog de dingen die schijnen te gebeuren met de leveringen enzovoort.

Tja en het gelieg rond de secret Salute vorig jaar. Kan met het nog goed heugen: What you see is what you get, komt door het vocht, vertrouw mij maar het komt goed, ik zie ze met de week beter worden, ik zeg het komt goed...

Tja en toen gaven ze dit jaar toe dat de cake toch was aangepast...

Ik sla dit jaar ook rubro over. Meeste wat ik heb is wolff en Royal. Die mooie cakes op de demo kennen we nu wel maar je krijgt nooit wat je daar ziet. Bij bovengenoemde importeurs heb ik er iets meer hoop in dit jaar.

Tja en het gelieg rond de secret Salute vorig jaar. Kan met het nog goed heugen: What you see is what you get, komt door het vocht, vertrouw mij maar het komt goed, ik zie ze met de week beter worden, ik zeg het komt goed...

Tja en toen gaven ze dit jaar toe dat de cake toch was aangepast...

ze hebben absoluut ook goed producten maar dit is gewoon echt heel jammer daardoor ben je toch altijd extra voorzichtig

hindoerol al 8 jaar? Rubro viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan.
dus kom nu niet met zo,n raar verhaal man,en een post met vele fouten.

Buurtassortiment hebben ze al veel langer rubro is veel ouder dan 5 jaar naar mijn weten bij vuurwerk discount kon je dit al veel langer kopen en stond altijd rubro import op zelfde als gold selection.

Helaas dat zon iPad woorden de hele tijd aan past en ik vind het persoonlijk gewoon stukken minder kwaliteit.

Dat jij rubro verdedigt moet je zelf weten.

Gr. Hindoe

Erg weinig vraag naar de Rubro boxen bij de dealers hier. C'est passé :bye:

Je zegt het als of je het leuk vindt ....
Als het zo is hebben ze het misschien aan zichzelf te danken maar ik vind het verrekte jammer dat een prima importeur zo onderuit gaat !

Toch wel apart om die regionale verschillen te zien. Hier zijn de Rubro-artikelen bij verschillende verkooppunten niet aan te slepen namelijk!!

rubro is niet top maar ook niet flop. Maar om een grote box bij ze te kopen is mij te veel risico. Maar de heavy legend lijn en de goedkopere dingen als hot hot e.d blijven over het algemeen prima.

Weinig interesse in de doorlontcombinatie's inderdaad. Ik had op z'n minst verwacht dat bij ons de 4 seasons en de immortal gold al uitverkocht waren maar dit bleek niet het geval te zijn. Ook kan ik zeggen dat de Heavy Legend 16s niet zo goed is als voorgaande jaren. De effecten zijn goed hoor! Maar de ti-thunder knallen zijn nu van gelijkwaardig niveau als de King of Thunder mortiertjes. Zeker niet slecht, maar het viel me een beetje tegen

Back
Bovenaan