Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer, zag even een sprankeltje hoopKabinet is er al klaar mee hè. Verbod is mee ingestemd, kooiverhaal is enkel verandering dus hoeft kabinet niks mee. Verbod ligt bij Eerste Kamer en die zit er gewoon actief dus die gaat ermee door. Stemt die in, dan kan enkel de uitvoering nog wat vertraging oplopen. Dus maximaal positief mogelijke is dat verbod jaartje uitstel krijgt maar reken er maar niet op.
pas nadat iedereen een miljoen op zijn rekening krijgt na de overwinning van de Gratis Bier PartijMaar stel he. Stel. We krijgen een kabinet met alleen partijen die pro vuurwerk zijn. Kan die wet in wording dan op papier nog steeds worden afgeschoten?
Goeie vraag, weet iemand anders vast zekerder dan ik, maar ik denk dat zolang het niet definitief/gepubliceerd is, en men brengt het opnieuw in stemming in een nieuw gevormde Tweede Kamer (als dat kan, en nodig is, wat ik wel denk) en dan wordt het weggestemd... Leuke droom dude!Maar stel he. Stel. We krijgen een kabinet met alleen partijen die pro vuurwerk zijn. Kan die wet in wording dan op papier nog steeds worden afgeschoten?
Alleen op gerecycleerd papier.Maar stel he. Stel. We krijgen een kabinet met alleen partijen die pro vuurwerk zijn. Kan die wet in wording dan op papier nog steeds worden afgeschoten?
sterker nog ze hebben er zelfs over nagedacht zichzelf op te heffen !!!Ja dat is zo ja. Wel bizar dat het nsc die het laatste zetje gaf nu zelf nig amper bestaat
Dat Kabinet hadden we….Maar stel he. Stel. We krijgen een kabinet met alleen partijen die pro vuurwerk zijn. Kan die wet in wording dan op papier nog steeds worden afgeschoten?
totdat wilders de stekker eruit trok en volgens mij was de vvd er uiteindelijk toch ook " voor het verbod " zij het met "strikte voorwaarde waar aan voldaan moest kunnen worden " die overigens niet haalbaar of iig niet snel haalbaar waren dus dat was zeg maar weer het politieke achterdeurtje ,tijd zal het leren mensenDat Kabinet hadden we….
Die zogenaamde voorwaarden waren alleen een dingetje van "kijk eens we geven niet zomaar toe". Daar hoor je straks niemand meer overtotdat wilders de stekker eruit trok en volgens mij was de vvd er uiteindelijk toch ook " voor het verbod " zij het met "strikte voorwaarde waar aan voldaan moest kunnen worden " die overigens niet haalbaar of iig niet snel haalbaar waren dus dat was zeg maar weer het politieke achterdeurtje ,tijd zal het leren mensen
Zoals al zij het politieke achterdeurtjeDie zogenaamde voorwaarden waren alleen een dingetje van "kijk eens we geven niet zomaar toe". Daar hoor je straks niemand meer over
Alleen op gerecycleerd papier.
Er is alleen geen enkel voorstel geweest de afgelopen jaren, wat zo een grote kamermeerderheid heeft gehaald.
Met zo een waardeloos kabinet heb je ook geen oppositie nodig.Het is zo ongeveer het enige dat het kabinet voor elkaar heeft gekregen. De oppositie regeert in dit land. Beloftes en standpunten voor de verkiezingen maken niets uit. Zum kotsen.
Oppositie regeert? Zo werkt het niet helemaal volgens mijHet is zo ongeveer het enige dat het kabinet voor elkaar heeft gekregen. De oppositie regeert in dit land. Beloftes en standpunten voor de verkiezingen maken niets uit. Zum kotsen.