Eerste knallen al gehoord?

Bij ons hier in Hardenberg begint het nu langzaam te komen. de eerste knallen en lichtflitsen in de verte zijn al weer gehoord/gezien. Het begint nu steeds meer te kriebelen, lijstje wordt nu steeds uitgebreider en definitiever. Ik hoop dat de laatste maand van het jaar voorbij vliegt zodat we al heel snel, op de 31ste flink kunnen stoken!

Ik kan echt niet wachten...
Vuurwerk zit in een doos, doos in een kast, kast op slot.
Maar de sleutel zit toch wel erg vaak in mijn zak...

IK KAN NIET WACHTEN!!
en dan hoor je ook overal knallen...

En dan is de playstation ook nog stuk, ik overleef het niet :p

ik heb al even een lewine pijltje de lucht in geschoten.
en tja de rest moet nog komen dus dat zal ik denk de dagen er voor wel zien:)
en hier in de omgeving spijkenisse hekelingen ging der paar sier pijlen de lucht in
en eentje ik denk dat het een 8 inch shell was mooi boeket met opvolgende knallende bursten

hier ook al veel redelijk veel knallen,

af en toe een pijl of een klein potje.

Zelf steek ik nog niks af hoor ;D

Sinds Half november is het hier elke avond weer een soort van 30 December.
Je hoort overal knallen en fluiters gaan.

Is nog nooit zo vroeg zo erg geweest...

Gisteravond werd er zelfs nog een pot (niet door mij) afgestoken om de hoek.

Nu beginnen de kriebels wel te komen...

:)

-Roy-

bij hoor je zo goed als elke avond diverse (zware) knallen en af en toe een mooie pot :D
Heerlijk avondje komt er weer aan hoor! :p
(en daar bedoel ik geen sinterklaas mee :D )

Ja ik ook wel, de laatste 10 minuten stuk of 5 knallen gehoord dus goed te merken dat alweer 3 december is...

Hier beginnen de knallen ook weer te komen,, heb gemerkt dat hier ook echt een pijlen liefhebber woont.. Hij steekt gewoon sier af omdat ie wss niet kan wachten :) vinden wij niet erg !

De overburen zijn al flink aan het stoken, gisteren een paar supervlinders en een prof. blok. Je hoort mij niet klagen:D

Back
Bovenaan